ما افتخار می کنیم که کاپیتان فرانسه در المپیک هستیم


سرویس خبر شماره: 2052570
13 جولای 1403 در 9:32 ب.ظ.
592

0نقطه نظر

الکساندر لاکازت:

الکساندر لاکازت مهاجم لیون اعلام کرد که کاپیتان تیم فرانسه در المپیک پاریس خواهد بود.

ما افتخار می کنیم که کاپیتان فرانسه در المپیک هستیم

به گزارش “ورزه سه”، الکساندر لاکازت پیش از اعلام فهرست نهایی تیم زیر 23 سال فرانسه در نشست خبری با تیری آنری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لاکازت به همراه تیم فرانسه در یورو 2024 شرکت نکرد و قرار است کاپیتان کشورش در المپیک پاریس که از ماه آینده آغاز می شود، باشد.

2050201

لاکازت در مورد نگه داشتن بازوبند کاپیتانی گفت:” تیری هانری آن را به من پیشنهاد داد و من با افتخار پذیرفتم. بازوبند بهتر از کاستلو لوکبا به من می آید (می خندد). این برای من مایه افتخار است. لوکبا مثل بقیه به فوتبال علاقه زیادی دارد، به طور روزانه. او هم اتاقی است، اما می داند چه زمانی باید جدی باشد. حرف های او برای من مهم بود.”

او درباره دیدار فرانسه و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 صحبت کرداین خوب است که فرانسه در یک چهارم نهایی است، همه چیز عالی نیست، اما نکته اصلی این است که آنها به این مرحله رسیدند.

لاکازت بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفت در حالی که قرار بود کیلیان امباپه این وظیفه را بر عهده بگیرد. رئال مادرید پس از تکمیل مراحل جذب امباپه تایید کرد که این بازیکن به دلیل فصل سختی که تجربه کرده و همچنین رقابت های یورو 2024 نمی تواند در المپیک شرکت کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی