ما انگیزه داریم اما بعید است که رئال را شکست دهیم

سزار دلا هوس، هافبک آلمریا در مصاحبه با مارکا اعتراف کرد که شانس زیادی برای پیروزی مقابل رئال مادرید ندارند.“راستش را بخواهید، پیروزی مقابل رئال تقریبا غیرممکن است. ما فقط باید به برگزاری یک بازی جدی و جذاب فکر کنیم. باید بازی خود را انجام دهیم و با حمایت هواداران، امیدوار باشیم که نتیجه خوبی بگیریم. همه می دانند که رئال چه بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد. بازیکنانی که می توانند سرنوشت یک بازی را در هر زمان رقم بزنند. پیروزی مقابل رئال حتی برای بزرگترین تیم های جهان سخت است. البته ما نداریم. “ما پیروز شدیم.” با ذهنیت یک تیم سست وارد زمین شوید و امیدوارم بهترین شب رئال مادرید هم نباشد. ما انگیزه داریم، اما بعید است بتوانیم برنده شویم.”

دلا هوس ادامه می دهد: ما سال ها از لالیگا دور بودیم و البته ترجیح دادیم در بازی اول با تیم دیگری غیر از رئال روبرو شویم. بازی اول همیشه خاص است اما در نهایت یک بازی هم هست و هر چقدر هم که سخت باشد باید خودمان را نشان دهیم. ما کمی مضطرب هستیم، اما مطمئن هستم که وقتی بازی شروع شود تمام تلاش خود را می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم تازه صعود کرده لالیگا آلمریا قرار است در هفته اول به مصاف رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی برود. بازی فردا ساعت 22 به وقت محلی در زمین آلمریا برگزار می شود و بدون شک کار این تیم مقابل رئال سخت خواهد بود. به خصوص که رئال بعد از قهرمانی در سوپرکاپ اروپا با روحیه خوبی به این بازی آمد.


سرویس خبر شماره: 1838075
آگوست 22, 1401 @ 3:55 بعد از ظهر
1.6 هزار |

0نقطه نظر

دوست دارم حریف ما تیم دیگری باشد

سزار دلا خوزه هافبک آلمریا امید زیادی به پیروزی مقابل رئال در هفته اول لالیگا ندارد.