ما اینجا نیستیم که زنگ لذت یورو باشیم!


کد اطلاعات: 2049225
28 ژوئن 1403 ساعت 3:30 ب.ظ.
4.4K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

قاراتسخلیا:

ستاره گرانقدر گرجستانی هشدار داده است که تمام تلاش خود را برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 انجام خواهد داد.

ما اینجا نیستیم که زنگ لذت یورو باشیم!

به گزارش “ورزه سه”، خویچا کواراتساخلیا یکی از ستاره های بزرگ تیم گرجستان است. آنها برای اولین بار در تاریخ خود در چنین رقابت مهمی شرکت می کنند اما وینگر ناپولی از نقش مهمی که تیم گرجستان می تواند در این جام ایفا کند مطمئن است.

2004604

کوارا به وب سایت یوفا گفتشرکت در چنین تورنمنت مهمی بزرگترین آرزوی هر گرجی بود و زمانی که به آن رسیدیم شادترین روز برای همه ما بود. در یورو 2024 می خواهیم صفحه جدیدی در تاریخ فوتبال بنویسیم و برای این کار هر کاری که ممکن است انجام خواهیم داد. فکر می کنم فردا مقابل ترکیه گرجستان را یک تیم متحد ببینیم.

ستاره ناپولی می گوید که بزرگترین ستاره کشورش در یورو خواهد بود. “این مسئولیت بزرگی است و وقتی از کارم قدردانی می شود احساس خوشحالی می کنم. ما فوتبالیست های گرجستانی با کیفیت زیادی داریم و هر کدام از ما سعی می کنیم در یک تیم باشیم و هیچ کس به خودش فکر نمی کند.” برای ما این لحظه بسیار مهمی است و ما تمام تلاش خود را برای موفقیت در یورو 2024 انجام خواهیم داد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی