“ما این برنامه را بر اساس نام، تصویر و تشبیه خدا ساخته ایم”

— GoBlue Bis 〽️ (@GoBlueBis) 21 دسامبر 2022

دابو سوینی ظاهراً مردی خداپسند است. او دوست دارد هر فرصتی را که به دست می آورد به ما بگوید و روز چهارشنبه دوباره در آن کار بود. این بار، دابو در مورد معاملات NIL صحبت می کرد که با صدای عالی دیگری که توییتر فوتبال کالج را تقسیم کرد بیرون آمد.

من فکر می کردم اگر بازیکنان شروع به دریافت دستمزد کنند، دابو مربیگری را کنار می گذارد؟ من مشتاقانه منتظر آن بودم، بهترین چیز برای بیرون آمدن از NIL است

دابو گفت که آنها برنامه فوتبال کلمسون را روی NIL ساختند… نام، تصویر و تشبیه عیسی.


به نظر می رسد که مکان بسیار خوبی برای اتمام این مقاله است. همگی روز خوشی داشته باشید.



https://sportslens.com/news/clemson-hc-dabo-swinney-we-built-this-program-on-gods-name-image-likeness/ منبع:

آمین.» یکی از طرفداران Gamecock در توییتر گفت. من یک طرفدار Gamecock هستم اما مهمتر از آن یک مسیحی هستم. ستایش خدا برای @daboswinney از انجیل و عیسی مسیح خجالت نکشید. ما برادر هستیم و برای خدا در یک تیم هستیم.»

برخی از تئوری‌های توطئه در میان رقیب Gamecock و دیگر طرفداران وجود دارد مبنی بر اینکه کلمسون پول را از طریق یک کلیسا برای پرداخت به استخدام‌کنندگان خود قیف می‌کند. بنابراین، این برای آنها طلا است. یکی از کاربران توییتر ظاهراً از Swinney می‌پرسد: «می‌دانی که از یک کلیسا برای انتقال پول به افراد استفاده می‌کردی، درست است؟»

یکی دیگر از کاربران توییتر گفت: فکر می‌کردم اگر بازیکنان حقوق بگیرند، دابو مربیگری را کنار می‌گذارد. “من مشتاقانه منتظر آن بودم، بهترین چیز برای بیرون آمدن از NIL است.”

— براد گودیل (@bradgoodale) 22 دسامبر 2022

در حالی که این بیانیه کمی ترسناک به نظر می رسد، برای دابو تا حدودی مناسب است. با این حال، او اعلام کرده است که مخالف دریافت دستمزد بازیکنان در گذشته است. یک بار به قول معروفی گفته بود که اگر دانشجویان ورزشکار حقوق بگیرند، مربیگری را کنار می‌گذارم.