ما این واقعیت را جشن می گیریم که دشمن آلمان شده ایم!


سرویس خبر شماره: 2051483
8 جولای 1403 ساعت 11:23 ق.ظ |
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کاسپر هیولمند:

کسپر هیولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک، رویارویی تیمش با آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو را بهانه ای برای جشن گرفتن می داند.

ما این واقعیت را جشن می گیریم که دشمن آلمان شده ایم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال دانمارک به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 راه یافت و در این مرحله باید به مصاف تیم ملی انگلیس برود.

دانمارک یکی از تیم های جذاب مرحله حذفی بدون برد در مرحله گروهی است. شاگردان کسپر هیلمند در گروه C یورو مقابل اسلوونی، صربستان و انگلیس به تساوی رسیدند.

هیولمند پیش از دیدار تیمش مقابل میزبان یورو گفت: “این کمی تلخ است. ما واقعاً می خواهیم برنده شویم. ما دوست داریم این حس پیروزی را داشته باشیم، بهترین حس در فوتبال احساس پیروزی است. فکر می کنم ما تمام تلاش خود را کردیم.” فردا ابتکار عمل را به دست بگیریم و حمله کنیم.”

2048461

ضعف دانمارک؟

در خط حمله مان تیزبینی نداشتیم و موقعیت ها و شاید کیفیت گلزنی هم نداشتیم، اما خیلی خوشحالیم که در گروهمان پیشرفت کردیم. همه تورنمنت ها سخت هستند و فکر می کنم سه حریف بسیار سخت داشتیم.

مقابل آلمان؟

باید یادمان باشد که چه تیمی هستیم. ما با حریف قدرتمندی روبرو هستیم و این یک افتخار برای فوتبال دانمارک است که تا اینجا پیش رفته ایم. ابتدا باید این موفقیت را جشن بگیریم. سپس در یک شب فوق العاده به عنوان میزبان دورتموند توجه خود را به هدف بعدی خود معطوف خواهیم کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی