“ما باید در تابستان کاری انجام دهیم” – یورگن کلوپ در مورد تغییرات در LFC – لیورپول FC

“اکنون ما در آن هستیم، و می دانم که خیلی طولانی است، برای من خیلی طولانی است، زیرا باید در این کنفرانس مطبوعاتی با همه شما روبرو شوم. باور کنید دوست ندارم مدام در مورد آن صحبت کنم، اما باید همیشه به آن فکر کنم. وضعیت همین است. من نمی توانم تغییر دهم که مردم خوشحال نیستند.

نه به این دلیل که من آنقدر عالی هستم، بلکه همین وضعیت را با یک مربی دیگر تصور کنید. همه می گفتند “کلوپ را برگردان”.

“بعضی از آنها من را می خواهند، خوب است، من می توانم این را درک کنم، اما موضوع در مورد باشگاه و ثبات است.

فصل گذشته فصل تغییرات بزرگی نبود. ما تا آخرین لحظه بازی کردیم و اگر می‌خواهید دوباره تغییر کنید، نمی‌توانید بازیکنان جدید بیاورید و بعد متوجه شوید که “اوه، هیچ‌کس نمی‌خواهد برود”. اینطوری کار نمیکنه

انتظار می رود که باشگاه تا قبل از فصل آینده تعدادی اضافه به تیم خود اضافه کند، به خصوص در خط میانی، با اصرار کلوپ که تیمش در تابستان “تغییرات ایجاد خواهد کرد”.

ما باید برنامه های خودمان را بسازیم و این کاری است که انجام می دهیم، اما بر اساس روشی که این باشگاه هدایت می شود. بدیهی است که با سایر باشگاه ها متفاوت است.

اما اکنون در این جو داغ هستیم که در آن یک بازی را می‌بازیم و «همه بیرون هستند»، یک بازی را می‌بریم و «به او قرارداد جدیدی بدهیم». من برای آن خیلی پیر هستم.

بعداً در کنفرانس مطبوعاتی، کلوپ توضیح داد که منظورش از “تغییرها” چیست و گفت که باشگاه ممکن است با توجه به توان مالی رقبای خود در آینده مجبور به “تطبیق” شود.

او گفت: «روش رهبری این تیم نه با ریختن پول و بعد دیدن هر چیزی که نتیجه می دهد.

“تا اینجا نتیجه داده است، ما باید ببینیم که آیا باز هم جواب می دهد یا باید خودمان را تطبیق دهیم، اما این برای ما در دفاتر زمانی که در زمین تمرین نیستیم و برای صحبت های من با مالکان و همه چیز است. این نوع چیزها.»

https://www.thisisanfield.com/2023/02/we-have-to-do-something-in-the-summer-jurgen-klopp-on-changes-to-come-at-lfc/ منبع:

ما می دانیم که باید پیشرفت کنیم، می دانیم که باید همه چیز را تغییر دهیم و خواهیم کرد. ما اکنون نمی توانیم این کار را انجام دهیم، اما از قبل مشخص است که باید در تابستان کاری انجام دهیم.

ما سعی می کنیم بهترین استفاده را از این فصل ببریم، این ایده است، و تا جایی که می توانید در آن دوره خوب باشید. هرچه در چنین لحظه ای بهتر رفتار کنید، زمان های پس از آن بهتر خواهد بود.

“اما در حال حاضر، ما فقط باید از این طریق عبور کنیم و با آن مقابله کنیم.”

نقل و انتقالات ما همیشه باید به درستی انجام شود. این کار را واقعاً مشکل می کند. قبل از اینکه بدانیم چه کسی باشگاه را ترک خواهد کرد و مواردی از این دست نمی توانیم چهار انتقال انجام دهیم.

بسیاری شکست 5-2 سه‌شنبه مقابل رئال مادرید را به‌عنوان خطی برای سرخ‌ها می‌دانستند، در حالی که شاگردان کارلو آنچلوتی بدترین شکست خانگی اروپا را به آنها تحمیل کردند.

یورگن کلوپ می گوید کاملا آگاه است که لیورپول باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده تغییراتی را در تیم خود ایجاد کند.

نمی‌دانم هر چند وقت یک‌بار باید آن را بگویم، می‌دانستم که مشکل خواهد بود و این یکی از دلایل اصلی امضای قرارداد جدید من بود.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 17 اکتبر 2010: مالک لیورپول، جان دبلیو. هنری و مالک تام ورنر در جریان 214 امین بازی دربی مرسی ساید مقابل اورتون در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

«تصور کنید اگر از روزهای بد و شکست های خود در زندگی درس نمی گرفتیم. ما همان مردم نخواهیم بود، پس باید از این هم درس بگیریم و خواهیم کرد.

به همین دلیل نمی توان آن را زود شروع کرد، زیرا ما فینال بعد از فینال داشتیم، سپس یک استراحت کوتاه داریم، مصدومیت های زیادی داریم و سپس جام جهانی. علاوه بر تمام مشکلاتی که می‌دانستیم با آن روبرو خواهیم شد، این موضوع در صدر قرار گرفت.

لیورپول، انگلستان - سه شنبه، 21 فوریه 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از کریستال پالاس به خبرنگاران گفت: «من نمی‌گویم همه چیزهایی که مردم در اطراف ما می‌گویند اشتباه است، اما بیشتر چیزها هم درست نیستند.