ما باید قهرمان جهان شویم. این آخرین فرصت مسی است

رئیس جمهور سابق آرژانتین، تیم ملی کشورش را اولین شانس قهرمانی در جام جهانی 2022 می داند و می گوید آنها باید به خاطر لیونل مسی برنده شوند.

ما باید قهرمان جهان شویم.  این آخرین فرصت مسی است


سرویس خبر شماره: 1845730
07 مهر 1401 ساعت 16:02 |
452

0نقطه نظر

مائوریسیو ماکری:

ماکری درباره مقایسه دیگو مارادونا و لیونل مسی گفتاین مقایسه در آرژانتین بیشتر از کشورهای دیگر انجام می شود و به نظر من مقایسه درستی نیست. مارادونا متعلق به دوران دیگری بود و مسی بهترین بازیکن آن دوران است. در سال 1986، زمانی که ما در مکزیک قهرمان شدیم. ، زمین اصلا خوب نبود و مسابقات سخت تر از امروز بود، در این شرایط مارادونا ستاره تیم بود و نقش مهمی در لیگ ما داشت، الان شرایط کاملا متفاوت است و فکر نمی کنم مقایسه بین این دو عادلانه است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین که بین سال های 1995 تا 2007 نیز رئیس بوکاجونیورز بود، معتقد است که آرژانتین شانس اول قهرمانی در جام جهانی است و باید به خاطر لیونل مسی قهرمان شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آرژانتین در سال های اخیر در بهترین حالت خود قرار داشته و مدت هاست که از هیچ تیمی شکست نخورده است. آلبی سلسته پس از برزیل و به عنوان تیم دوم گروه توانست راهی جام جهانی 2022 شود و یکی از شانس های اصلی قهرمانی محسوب می شود.

مکری گفت:“ما اولین شانس قهرمانی هستیم. این آخرین جام جهانی مسی است و به همین دلیل بسیار مهم است. من مسی را با انگیزه و مصمم می بینم. لیونل اسکالونی نیز توانسته جو بسیار خوبی را در تیم ملی ایجاد کند و ما به جام جهانی بدون هیچ تنشی او مربی شایسته ای برای آرژانتین است.

مکری ادامه داد: «دکتر. بازیکنان قابل اعتمادی در دروازه و دفاع داریم. خط هافبک و خط حمله هم نسبت به جام جهانی قبلی وضعیت بهتری دارند. لیونل مسی، آنخل دی ماریا، لائوتارو مارتینز و جولین آلوارز غیرقابل توقف هستند. فکر می کنم به راحتی به مرحله یک هشتم نهایی می رسیم و کار سخت از پلی آف شروع می شود، اما امیدوارم. این آخرین شانس مسی برای قهرمانی در جام جهانی است و ما نباید آن را از دست بدهیم.