“ما با هم هستیم” – جیمز میلنر در مورد نقش او به عنوان یک بازیکن ارشد در تیم لیورپول وقتی اعتماد به نفس پایینی دارد

صحبت کردن با وب سایت باشگاهاز این بازیکن 37 ساله در مورد نقش او به عنوان یک بازیکن بزرگسال پرسیده شد و گفت: این یک خط باریک و تعادلی است بین دانستن اینکه چه زمانی زمان مناسبی است که مردم را آماده کنید یا کمی حرکت کنید، و سایر مواقعی که مردم به بازوی دور آنها نیاز دارند.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/03/james-milner-role-senior-player/ منبع:

بیشتر بخوانید: “کودی فوق العاده بود” – میلنر از طرفداران بزرگ عملکرد گاکپو در برابر برایتون بود.

این در مورد این است که چقدر می‌توانیم با ارسال پیام‌ها به یکدیگر کمک کنیم تا جایی که می‌توانیم پیشرفت کنیم. بزرگترین چیز این است که نشان دهیم با هم هستیم.

جیمز میلنر نه تنها از نظر فوتبالی، یک بازیکن مسن‌تر در رختکن است، بلکه یک رهبر بزرگ است و این بسیار مهم خواهد بود زیرا او تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که روحیه تیم در این دوره از فرم و نتایج ضعیف بالا باقی می‌ماند.

اگرچه ممکن است عملکردها کاهش یافته باشد، اما می توانید تضمین کنید که نگرش در تمرینات تغییر نکرده است و این به خاطر افرادی مانند کاپیتان ما و سایر رهبران در رختکن است.

شماره 7 ما به وضوح پیام اتحاد را به همه هم تیمی های خود منتشر می کند و او بهتر از بسیاری از بازیکنان دیگر می داند که تنها راه برای خروج از این فرم فعلی، چسبیدن به یکدیگر است.

راه درازی در این فصل در پیش است و غیرممکن نیست که فکر کنیم هنوز هم می‌توانیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا یک پایان قوی داشته باشیم، زیرا این گروه از بازیکنان معجزات بزرگ‌تری از قبل انجام داده‌اند.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

یورگن کلوپ یک مربی و رهبر درخشان است اما می داند که افرادی مانند جردن هندرسون و کهنه سرباز متولد لیدز چقدر برای بقیه بازیکنانش مهم هستند، در حالی که او آنجا نیست تا استانداردها را بالا نگه دارد.