ما تا آخرین لحظه مقابل پی اس جی خواهیم جنگید

برنابئو اینجا خانه ماست و مقابل هواداران بازی می کنیم. آنها ما را در هر مسابقه همراهی می کنند و حمایت مردم حاضر در ورزشگاه ما را تقویت می کنند. امیدواریم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم. بازی مقابل سوسیداد برای رئال مادرید مانند فینال بود، می دانستیم بازی بسیار مهمی در پیش داریم و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتیم. حالا با این برد با هشت امتیاز اختلاف نسبت به سویا در صدر جدول قرار داریم. ما روز چهارشنبه یک فینال دیگر مقابل پاری سن ژرمن داریم و باید مانند بازی مقابل سوسیداد در زمین باشیم. ما باید بتوانیم برگردیم و تا آخر بجنگیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

“اگرچه در اوایل بازی گل زدیم، متوقف نشدیم و این بهترین بخش عملکرد رئال مادرید بود. ما تا پایان بازی به حمله ادامه دادیم. در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و از عملکرد خود راضی هستیم. برگشتیم، بلند شدیم و آن‌ها به ما قدرت دادند تا به دروازه سوسیه‌داد حمله کنیم، من و وینی به خوبی با هم برخورد کردیم و ادوارد کاماویگا و لوکا مودریچ نیز دو گل باورنکردنی به ثمر رساندند.


سرویس خبر شماره: 1813928 |
15 مارس 1400 ساعت 13:00 |
2,391 امتیاز خبر|

8نظرات

رودریگو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید زمانی که برای اولین بار دروازه خود را مقابل سوسیه داد باز دید، یک بازگشت فوق العاده را رقم زد و با چهار گل حریف خود را به خانه آورد. رودریگو در مصاحبه ای مدعی شد که بازی چهارشنبه شب مقابل پاری سن ژرمن فینال دیگری برای رئال مادرید است و بازیکنان این تیم تا آخرین لحظه برای بازگشت مقابل فرانسه می جنگند.

رودریگو ستاره برزیلی رئال مادرید از سبک بازی این تیم مقابل سوسیداد تمجید کرد.