“ما شما را ناامید کردیم” – مو صلاح پس از ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا کلمات را زیر پا نمی گذارد – لیورپول اف سی

با منچستریونایتد که روز پنجشنبه با نتیجه 4-1 چلسی را شکست داد، درهای چهار تیم برتر به طور جدی بسته شد – اگرچه مدت ها امید بود که آن را باز نگه می داشت.

نمی توان ناکامی لیورپول در راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده را پنهان کرد و محمد صلاح در ارزیابی خود از یک فصل “ویرانگر” کوتاهی نکرده است.

این مرد مصری در پیامی که در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد، احساسات خود را پنهان نکرد و پس از کمپین فراموشی از هوادارانش عذرخواهی کرد.

این یک پیام قوی است که چیزی به تخیل باقی نمی گذارد و تعداد کمی می توانند با نظرات ارائه شده استدلال کنند.

“من کاملاً ویران شده ام. هیچ بهانه ای برای این وجود ندارد.» شماره 11 نوشت.

قبلاً دیده‌ایم که صلاح از چنین شکست‌هایی به عنوان انگیزه استفاده می‌کند، بیایید امیدوار باشیم که برای فصل 2023/24 که دوره جدیدی در آنفیلد آغاز می‌شود، چنین باشد.



https://www.thisisanfield.com/2023/05/we-let-you-down-mo-salah-doesnt-mince-words-after-failure-to-qualify-for-champions-league/ منبع:

پس از شش فصل متوالی در رقابت‌های برتر اروپا، تیم یورگن کلوپ بیدار شد و جایگاه پنجمی آنها تایید شد.

متاسفم اما برای یک پست نشاط‌آور یا خوش‌بینانه خیلی زود است. ما تو و خودمان را ناامید کردیم.»

یک ضربه قوی، پس از تغییر سیستم، امیدی را با سطحی از ثبات پس از شروعی پر فراز و نشیب که لیورپول را در تعقیب و عقب انداخته بود، به وجود آورد.

اگر چه زمانی که اهداف تیم محقق نمی‌شوند، اهمیت چندانی ندارد، که بدون هیچ ابزار نقره‌ای – به غیر از Community Shield، اگر حتی بتوانید آن را بشمارید – و پایانی خارج از چهار تیم برتر است.

خروج بازیکنان لیورپول قبل از بازی آنفیلد محمد صلاح (تصویر دیوید راوکلیف/تبلیغات)

لیورپول در این فصل تقریباً به اندازه کافی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش نکرده است و صلاح اولین بازیکنی است که صحبت می کند – و او کوتاه نیامد.

ما تمام امکانات لازم برای صعود به لیگ قهرمانان سال آینده را داشتیم و شکست خوردیم. ما لیورپول هستیم و راهیابی به این رقابت ها حداقل است.

برای خود صلاح، فصلی که صحبت از گلزنی‌های او به میان می‌آید دور از ذهن بوده است.

ما می‌دانستیم که در راه است، اما اکنون به طور قطع می‌دانیم که فوتبال لیگ اروپا در فصل 2023/24 است.