ما غمگین اما مفتخریم و پر از امید به آینده


کد اطلاعات: 2052392
13 جولای 1403 ساعت 3:30 ق.ظ.
1.2 هزار |

0نقطه نظر

بازیکنان رومانیایی پس از حذف از یورو:

بازیکنان رومانیایی پس از شکست مقابل هلند و حذف از یورو 2024 نسبت به آینده فوتبال این کشور ابراز امیدواری کردند.

ما غمگین اما مفتخریم و پر از امید به آینده

به گزارش “ورش سه”، رومانی که در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشت، عصر امروز مقابل هلند عملکرد خوبی نداشت و در نهایت با شکست 3 بر صفر از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 کنار رفت.

بازیکنان تیم ملی رومانی پس از شکست 3-0 مقابل هلند و حذف از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 احساسات خود را در سایت یورو 2024 به اشتراک گذاشتند:

رزن مارین، هافبک رومانیایی: مارین با ابراز ناامیدی از این شکست، بر لزوم تلاش بیشتر برای پیشرفت در مسابقات آینده تاکید کرد. او شروع خوب تیم در 20 دقیقه ابتدایی و کنترل بازی را از نکات مثبت این دیدار دانست اما مصدومیت ماریوس و گل اول اولاند را نقطه عطف این دیدار دانست. مارین از هواداران پرشور رومانیایی به خاطر حمایت بی دریغشان تشکر کرد.

2049923

رادو دراگوشین، مدافع رومانی: دراگوشین ضمن ابراز ناراحتی از حذف زودهنگام، بر احساس غرور خود از عملکرد تیم ملی مقابل هلند و تجربه ارزشمند کسب شده در این مسابقات تاکید کرد. وی با اشاره به حضور پرشور هواداران رومانی در ورزشگاه و خانه، ابراز تأسف کرد که نتیجه بهتری برای آنها به دست نیاورد، اما به آنها اطمینان داد که در آینده نتایج بهتری کسب خواهند کرد. دراگوشین همچنین شانس هلند برای قهرمانی در یورو 2024 را بالا ارزیابی کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی