ما فرشتگان نجات ساپینتو و استقلال نیستیم

وی درباره مسئولیت گل های ملوان در این دیدار ادامه داد: نمی توانم بگویم دروازه ما به خاطر اشتباهات فردی باز شد، وقتی تیمی گل می زند قطعا همه بازیکنانش مقصر هستند. هم بگید درسته بله ما در بازی رفت و برگشت مقابل استقلال شکست خوردیم اما فرشته نجات ساپینتو و استقلال نیستیم و این شکست ها را جبران می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان بندرانزلی پس از شش هفته شکست در نهایت مقابل میزبان خود استقلال تهران با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

این بازیکن درباره داوری گفت: داوری اصلا خوب نبود، آقا سیدعلی حتی در بازی دوستانه ما مقابل استقلال که یک ماه پیش بود، قضاوت خیلی ضعیفی داشت. در این بازی تمام مراحل 50-50 و حتی 70-30 به سود استقلال هو شد. البته تمام داوران در بازی هایی که استقلال و پرسپولیس میزبان هستند سعی می کنند بازی را به نفع این دو تیم اداره کنند. در یک صحنه بعد از برخورد با تیرک دروازه زمین بازی را ترک کردم، بعد از چند لحظه با اجازه کمک داور به بازی آمدم اما آقا سیدعلی گفت چرا بدون اجازه وارد زمین شدی. و با یک کارت زرد بی مورد به من چهار کارت داد. ضربه زدند.

سعید کریمی مدافع ساروی ملوانان در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودیم اما شرایط بازی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همیشه با سایر دیدارها متفاوت است. در 20-30 دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم، قبل از گل توپ و زمین را در اختیار داشتیم و چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم اما روی ضدحمله حریف گل اول را زدیم و تیم شیراز از هم پاشید. در دقایق پایانی نیمه اول گل دوم را دریافت کردیم و با روحیه بسیار بدی به رختکن رفتیم و در نهایت با این نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده ملوان مقابل نساجی افزود: این هفته با نساجی مازندران بازی داریم، هر دو تیم این هفته بازی های خود را واگذار کردند، تیم ما هفت هفته قبل از بازی مقابل استقلال شرایط خوبی داشت، تلاش می کنیم تا به مصاف هم برسیم. شرایط برگردیم و ادامه دهیم. به نظرم نساجی وضعیت خوبی ندارد و باید سه امتیاز این بازی را بگیریم. این بازی یکی از بازی های شش امتیازی است که دو تیم اختلاف چندانی در جدول ندارند. اگر این دیدار را با برد به پایان برسانیم می توانیم جای نساجی را از آنها در قرعه کشی بگیریم این دیدار با حضور تماشاگران خواهد بود و امیدوارم بازی جذابی باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1867128
8 فوریه 1401 ساعت 04:01 |
907 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کریمی: داور به صورت خودکار به من چهار کارت داد

در نیمه دوم استقلال با از دست دادن بدنی بازیکنان ما و همچنین تجربه خودش موفق شد سه گل به ثمر برساند.

ما فرشتگان نجات ساپینتو و استقلال نیستیم