ما قطعا یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی هستیم

دانیلو گفت: شکی نیست که فرانسه و آرژانتین دو تیم بسیار قدرتمند هستند که مطمئناً جواز حضور در مراحل پایانی را کسب می کنند، همچنین بازیکنان و ستاره های مهمی داریم که در بهترین تیم های جهان بازی کرده اند و سرنوشت یک بازی را رقم می زنند. وقتی با پیراهن تیم ملی وارد زمین می‌شویم، همیشه احساس می‌کنیم بچه‌های برزیلی که رویای پا گذاشتن به زمین و قهرمانی در جام جهانی را داشتند، سپس با جام در دست خانواده‌هایشان را در آغوش گرفتند.

حضور برزیل در جام جهانی در مرکز تمرینی یوونتوس در کونتیناسا؟ این حادثه برای من مایه مباهات و خوشحالی است و این کشور خانه من شده است. من دو هفته پیش با تیته اینجا بودم و این اردو و زمین تمرین را به او نشان دادم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ما این را احساس می کنیم و به ما قدرتی می دهد که نمی توانید تصور کنید. ما به مسئولیت خود آگاه هستیم. اینکه ما جزو مدعیان قهرمانی هستیم غیرقابل انکار است اما تیم های دیگری هم هستند که بازیکنان بزرگی دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دانیلو 31 ساله 46 بازی داخلی برای تیم ملی برزیل انجام داده و در یک جام جهانی و یک کوپا آمریکا شرکت کرده است. سلسائو یکی از تیم هایی است که برای تورنمنت پیش رو در قطر رقابت می کند و دانیلو در مصاحبه ای مدعی شد که بازیکنان تیم ملی برزیل همچنان رویاهای کودکی خود را زندگی می کنند.


سرویس خبر شماره: 1853743
24 نوامبر 1401 در 11:55 ب.ظ
10.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

دانیلو:

دانیلو، مدافع باتجربه برزیل مدعی شد یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است.

ما قطعا یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی هستیم