ما مسی و رونالدو را نمی خواهیم، ​​به استرا پول بدهید

تیمی که رکوردهای زیادی در تاریخ فوتبال ایران جابه جا کرد و به مقام قهرمانی ایران رسید و اولین سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را گرفت و با این سهمیه پس از سال ها حضور در گروه های سخت لیگ قهرمانان آسیا، با حضور در اولین دانه، گروه بهتری را تجربه کنید، او تنها 72 ساعت فرصت دارد تا مشکلی را که سه سال است آزارش می دهد، حل کند.

هواداران استقلال بدترین ساعات روز هواداری خود را سپری می کنند.

ما مسی و رونالدو را نمی خواهیم، ​​به استرا پول بدهید

اینها از جمله مواردی است که ساپینتو در آخرین نشست خبری به آن اشاره کرد، نارضایتی بازیکنان از نحوه پرداخت و احترام قابل ستایش آنها به تعداد زیاد هواداران و حضور در تمرینات، روزهای مهم لیگ که سرنوشت قهرمانی و جام حذفی مشخص شد غذا یکی دیگر از مسائل مرتبط با سکوت مدیران است.

1783029

آقای فتح الله زاده، استقلالی ها فعلا به دنبال جذب مسی و رونالدو نیستند، از شما می خواهند مشکل بدهی استراماچونی را حل کنید و به روزهای جاری باشگاه، انتظارات منصفانه و وظیفه اصلی مدیرعامل باشگاه رسیدگی کنید.

72 ساعتی که چشم میلیون ها هوادار این تیم را به خواب زده و نمی دانند چه سرنوشتی در انتظار تیم محبوبشان است.
واقعیت تاریخی: استقلال هرگز نتوانست از مقام قهرمانی خود در رقابت های لیگ تخت جمشید، لیگ آزادگان و لیگ خلیج فارس دفاع کند و همیشه پس از قهرمانی در لیگ، تار و پود این تیم فرو می ریزد و تیم بین حاشیه ها شگفت انگیز است.

با این حال تا به امروز هیچ نشانه ای از حل مشکل و آرامش مالی با استراماچونی دیده نمی شود، اما تلخی ماجرا زمانی بیشتر می شود که باشگاه جرات اعلام حقیقت و اعلام مواضع باشگاه به هواداران را نداشته باشد. .

آنها همیشه در این برهه از تاریخ با مشکلاتی مواجه بوده اند و امسال با وجود مشکلات فراوان، بسیاری ساپینتو و شاگردانش را شایسته کسب عنوان قهرمانی و دفاع از عنوان قهرمانی برای اولین بار در تاریخ می دانند. قیطان آنها دور گردن این تیم.

نکته مهم این است که مدیرعامل باشگاه زمانی که برای گرفتن صندلی مورد نظر خود به ساختمان سئول رسید از بدهی مالی مطلع بود و باید برای حل این مشکل برنامه ریزی می کرد زیرا آگاهانه به باشگاه آمد و با عذرخواهی از سوی او پذیرفته نمی شود البته همه می دانیم که او کار سختی برای تامین این مقدار پول برای پرداخت دارد اما این موضوع باید قبل از دریافت تصمیم از سوی مدیریت باشگاه توسط او تحلیل و بررسی می شد، نه اینکه مشکل از این موضوع باشد. شبیه آن است. او در روزهای آخر چیز مهمی را به جلو می کشد.

محمدرضا تقی خانی



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1897724
آوریل 07, 1402 در 01:01 ب.ظ
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مشکل اصلی هواداران استقلال سکوت لیدرهای استقلال است، هرچند رایزنی هایی برای حل مشکل انجام شده اما مشکل همچنان پابرجاست. اگر تیم مدیریتی هواداران را محرمانه می داند و شماره حساب را برای تضمین بدهی اعلام می کند باید حداقل نکات مبهم یا خبرهای خوبی را در این روزها در جریان این مهم قرار دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد هواداران استقلال دو فصل متوالی آرامش نخواهند داشت، گویا قرار نبود این تیم که این روزها تماشایی دلنشینی در زمین فوتبال به نمایش می گذارد، دل هوادارانی را داشته باشد. این روزها منتظر خبرهای خوب باشید مدیریت دوستانه است.

در تعطیلات تنها یکی از مدیران باشگاه در این خصوص اظهار نظر کرد و او با وجود شایعات پیش از عید مبنی بر حل این مشکل با آمدن مقامات ارشد کشور، نگرانی های خود را اضافه کرد.