ما می توانستیم انگلیس را ببریم. برای آرائوخو متاسف شدم

تراشتگن در مورد مصدومیت رونالد آرائوخو و عمل جراحی او گفت:“من با او صحبت کردم و برای او متاسفم. همچنین برای سایر مصدومان تیم ناراحت هستم. امیدوارم آرائوخو بتواند زودتر پس از عمل به زمین بازگردد.”


سرویس خبر شماره: 1845467
05 مهر 1401 ساعت 19:16
23.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

مارک آندره تراشتگن:

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا و تیم ملی آلمان معتقد است که می توانستند انگلیس را در شب گذشته در ومبلی شکست دهند. او همچنین از مصدومیت شدید رونالد آراوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا ابراز تاسف کرد.

ما می توانستیم انگلیس را ببریم.  برای آرائوخو متاسف شدم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابتلای مانوئل نویر به کرونا فرصت خوبی برای مارک آندره ترشتگن ایجاد کرد و او در دو بازی اخیر آلمان در لیگ ملت های اروپا مقابل مجارستان و انگلیس در دروازه مانشافت قرار گرفت. ترشتگن در بازی مقابل مجارستان یک بار گل خورد و شب گذشته در ومبلی سه گل زد.

درخواست باشگاه برای کاهش دستمزد: اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست. من فقط روی بازی های بارسا و سپس جام جهانی تمرکز می کنم. این.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

درخشش روبرت لواندوفسکی در بارسا (یازده گل در هشت بازی): “وقتی مهاجمی مثل او دارید، همه چیز به نفع شماست. رابرت کار بزرگی انجام داد و این بهترین شروع ممکن برای او بود.”

او در مصاحبه با کادنا سار درباره تساوی 3-3 انگلیس گفت:“شاید این یک بازی تشریفاتی بود و هیچکدام از ما شانس صعود نداشتیم، اما بازی آلمان و انگلیس همیشه حساس و جذاب است. هر دو تیم شانس برد داشتند “تا آخرین ثانیه. از نقاط ضعف انگلیس به خوبی استفاده کردیم و سه گل زد. ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و برنده شویم، در حالی که انگلیس نیز در دقایق پایانی موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت.”

تراشتگن در مورد شروع قدرتمند خود در فصل صحبت کرده است و تنها یک گل در 6 بازی لالیگا برای بارسا دریافت کرده است.“پیش فصل خیلی خوبی داشتم و بعد از تعطیلات تابستانی تمرینات سختی انجام دادم. توانستم اتفاقات فصل گذشته را فراموش کنم و فصل را با ذهنیت بهتری شروع کنم. شرایط خوبی دارم و این واضح است.”