ما هرگز نباید 12 دقیقه دیگر اینگونه بازی کنیم

آیا باشگاه نگران این وضعیت است؟
متأسفانه این سوال را زیاد از من می پرسید. چطور نگران نباشم؟ نمی توانم بنشینم و بگویم نه، اشکالی ندارد. ما خوب کار کردیم، اما فوتبال… نه، هیچ چیز برنامه ریزی نشده است. حالا اینجا از من پرسیده شد که آیا مشکل به فصل گذشته و 63 بازی ما برمی گردد؟ بله، بدون شک. باید گفت. اما در عین حال این سوال در قسمت اول فصل تاثیرگذار بود اما تا کی قرار است از آن رنج ببریم؟ چه مدت؟ الان در نیم فصل دوم هستیم. ساعت من می گوید فوریه است. یک هفته کامل برای آماده سازی وقت داشتیم و هشت یا نه روز تا بازی بعدی فرصت داریم. اکنون از نظر بدنی آماده هستیم. این مشکل می تواند در ابتدای فصل مشکل ساز شود. اما صدمات هم البته مشکل ساز است. اینها واضح است. اما امروز 12 دقیقه اول اصلا مجاز نیست. باید این را تکرار کنم. اما به هر حال، ما این کار را انجام دادیم. این واقعیت و نتیجه بازی، بازتاب آن است.
اما می بینید که این نتیجه 3-0 مثل شکست های 3-0 معمولی نیست. در میان آن شکست ها، وولوز به وضوح تیم بهتری بود و لیورپول شانسی نداشت. نه، وولوز در 12 دقیقه و احتمالاً 10 دقیقه آخر نیز به وضوح بهتر بود. زمانی که آنها 3-0 پیش بودند و توپ دوباره دوست آنها بود. اما بین این دو دوره، ما خوب بودیم. به خصوص در نیمه دوم که آنها را تحت فشار قرار دادیم. تیمی پر از اعتماد به نفس که 2-0 پیش افتاد همه چیز را به نفع خود دید. قدرت ما اینجا دیده می شود. اما نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و این جالب نیست. به همین دلیل 3-0 شکست خوردیم.

1798415

آیا کلوپ به توانایی خود در تغییر شرایط اعتقاد دارد؟
آره. آره. آره. کاملا.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1868582
16 فوریه 1401 ساعت 03:30
11.2 هزار |

0نقطه نظر

متن کامل صحبت های کلوپ در نشست خبری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی مقابل ولوز پاسخی غم انگیز و ناراحت کننده به خبرنگاران داد.
دوران جدید بدی در لیورپول با این مربی بزرگ است، اما او این تیم پرشور، پرانرژی و برنده را ندارد. با این حال، او نمی تواند خوش بینی را کنار بگذارد.
سخنرانی کامل کلوپ از کنفرانس دیشب را بخوانید. جایی که او هنوز به پسرانش امیدوار است:

ایالت لیورپول در سال جدید، تنها یک پیروزی!
توضیح مختصر آن سخت است. تیم اعتماد به نفس زیادی ندارد و این نشان می دهد. این مشکل در 12 دقیقه اول آنقدر واضح بود که نیازی به توضیح ندارد. اما مشکل این است که چگونه دفاع کنیم. تراکم در خط دفاع و فعال بودن. آیا برای این کارها به اعتماد به نفس زیادی نیاز دارید؟ من واقعا نمی دونم. بدن خود را بین توپ و حریف قرار دهید، توپ را مسدود کنید و مواردی از این قبیل. اجازه ندهید حریف عبور کند. استفان بایکتیک را دیدید که سرشار از اعتماد به نفس است. مهم نیست چقدر در زمین است و چند دقیقه بازی می کند، همیشه فوتبال بازی می کند. اما بقیه بازیکنان، همه آنها، متفاوت شروع کردند. اما در نیمه دوم با توجه به سطح پایین اعتماد به نفس و شرایط موجود در این بازی، فکر نمی کنم کسی تعجب کند اگر در آن دقایق گل بزنیم. اما می توانستیم یکی دو گل بزنیم. من می دانم که این یک حدس است. بله صد در صد اما ممکن بود. ما برای خودمان مشکل درست کرده ایم. چگونه چنین چیزی ممکن است؟ من نمی توانم همیشه مسائل را پوشش دهم. کاملا واضح بود ما در ملاء عام اینطور بازی می کردیم و همه به وضوح می دیدند.

من نمی توانم همیشه مسائل را پوشش دهم. کاملا واضح بود ما در ملاء عام اینطور بازی می کردیم و همه به وضوح می دیدند.

    ما هرگز نباید 12 دقیقه دیگر اینگونه بازی کنیم

آیا کلوپ اعتماد خود را به بازیکنانش از دست داده است؟
خیر فکر نمی کنم آنها در حال حاضر در بهترین حالت خود باشند. آیا من از این وضعیت راضی هستم؟ خیر اما من می دانم که آنها چقدر خوب هستند و چقدر می توانند خوب باشند. اما فوتبال و زندگی اینطور نیست. ما هر روز کار می کنیم و مشکلات به خاطر فلانی یا بهمنی نیست. این اتفاقات می افتد؛ چون نمی توانیم زمانی که باید خودمان باشیم. در گل اول امشب چطور ممکن است که هفت هشت بازیکن هیچ دخالتی در بازی نداشته باشند؟ اینها شرایطی است که باید بر آنها غلبه کنیم. ایمانم به بچه ها از دست نمی رود، اما می بینم که باید پیشرفت کنیم. در حال حاضر نیز تلاش می کنیم همین کار را انجام دهیم. باز هم تکرار می کنم که بازی را وحشتناک شروع کردیم، سپس به طور معمول ادامه دادیم و بعد عالی بودیم. بله، ما بدون ریسک عالی بودیم. من این را قبول دارم. اگر کل بازی را مثل 30 دقیقه ابتدایی نیمه دوم انجام دادیم و زود به گل نرسیدیم، خیلی دوست داشتم الان نتیجه را ببینم. اما با اگر و اگر اتفاقی نمی افتد. من دیگر نمی خواهم آن کلمات را بشنوم، اما وضعیت همین است.

چگونه کلوپ می تواند به بازیکنانش کمک کند اعتماد به نفس پیدا کنند؟
این را نمی توان در کنفرانس های مطبوعاتی انجام داد. شما وظیفه من را می دانید و من نیز به وظیفه خود آگاهم. این من نیست که در اینجا توضیح دهم که چگونه تیمم را تشکیل دهم. تو منو قضاوت کن چون حالم خوبه اما اجازه دهید بگویم آنچه امروز در زمین انجام دادیم کافی نبود.

شکست سنگین مقابل ولوز و عملکرد لیورپول در جریان بازی. چرا این اتفاق افتاد؟
خیلی خسته کننده و ناراحت کننده بود. شروع بازی وحشتناک است. واقعا افتضاح دقیقا برعکس چیزی که ما می خواستیم. بعد از 12 دقیقه 2-0 شکست خوردیم. چنین وضعیتی در هر موقعیتی، به ویژه در موقعیتی که در آن قرار داریم، رقت انگیز است. ما نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد. ما نباید اینقدر منفعل باشیم. تیم هرگز نباید به روشی که ما در آن دوران انجام می دادیم عمل کند. امروز شاهد چند بازی مختلف بودیم. یکی از 12 دقیقه اول، سپس یک عملکرد قابل قبول برای یک بازی خارج از خانه. در این قسمت از مسابقه موقعیت هایی ایجاد کردیم و کاملا قابل قبول بودیم. بازی بعدی شروع نیمه دوم بود که خیلی خوب بودیم. در 25-30 دقیقه اول نیمه دوم استثنایی بودیم. ما برای یک بازی خارج از خانه خوب بودیم و فقط گل نزدیم. اما آنها در یک ضد حمله گل سوم را به ثمر رساندند و ما تقریباً بقیه بازی را واگذار کردیم. ممکن است بپرسید که آیا می توانم این را برای شما توضیح دهم. الان که ده پانزده دقیقه از پایان مسابقه می گذرد، هنوز هیچ توضیحی ندارم. این نباید اتفاق بیفتد نباید. میدونم ولی قبول کردنش واقعا سخته

آیا شروع کند بازی ها یکی از مشکلات لیورپول است؟
بله این درست است. ما در قسمت اول فصل این مشکل را داشتیم اما دیگر نه. اما امروز را می توان اوج مشکلات ما دانست چرا که چنین بازی در چنین بازی جایز نیست. شما می توانید از ما انتقاد کنید، ما را محکوم کنید، می توانید هر چه می خواهید بگویید زیرا احتمالاً حق با شماست. من مخالفت نمی کنم، زیرا تیم هرگز نباید 12 دقیقه اینطور بازی کند. بعد از تمام تلاش‌هایی که در چند روز گذشته و حتی در طول فصل انجام دادیم، به اینجا آمدیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم، ​​اما نتیجه را می‌بینید. قبولش خیلی سخته بازی های دیگری هم داشتیم که زود به گل رسیدیم. حتی فصل گذشته هم چنین مسابقاتی داشتیم. این دیگر مشکل نیست. مشکل این است که ما دیگر برنده نمی شویم و تیمی که بازی ها را می بازد، احتمال اینکه گل اول را در بازی ها دریافت کند، بیشتر است. باز هم می گویم، آن 12 دقیقه بدترین لحظه ای بود که در این مدت داشتیم.

1798414

دلیل غیبت فابینیو در لیست چه بود؟
او مریض بود.