ما هیچ تعارفی نداریم آقای یحیی. چرا لوکادیا به جای ترابی پنالتی را نگرفت؟/ پرسپولیس باید نقش اول را مشخص کند

3 بازیکن پرسپولیس در انتظار پنالتی!

شاگردان یحیی گل محمدی شب گذشته با یک گل از حریف عقب افتادند اما با تصمیم جنجالی مدنی فر صاحب یک پنالتی شدند. سرنگونی مهدی عبدی در داخل محوطه جریمه تراکتورسازی توسط فنادی فر به عنوان خطا شناخته شد، اگرچه بررسی تصاویر اسلوموشن نشان داد داور بین المللی فوتبال ایران اشتباه کرده است، اما با وجود اعتراض شدید، تصمیم خود را تغییر نداد. بازیکنان تراکتورسازی، پس فرصتی ایده آل برای جبران شکست خانگی پرسپولیس.

امتیازهای با ارزش از دست رفت

بازیکنان پرسپولیس برای دومین بازی متوالی موفق به گرفتن پنالتی شدند. سرخپوشان پایتخت قبل از شکست مهدی عبدی در بازی با تراکتورسازی در رویارویی با نفت مسجد سلیمان به دلیل خطای یورگن لوکادیا مدافع نفت صاحب یک پنالتی شدند که تراکتور همان سرنوشت دیدار هفته گذشته را تجربه خواهد کرد.

ما هیچ تعارفی نداریم آقای یحیی.  چرا لوکادیا به جای ترابی پنالتی را نگرفت؟/ پرسپولیس باید نقش اول را مشخص کند

هواداران پرسپولیس از شب گذشته وینگر تیمشان را مقصر دانستند و از آنها انتقاد کردند. هواداران قرمزپوش بر این باورند که در حضور یورگن لوکادیا، او باید پنالتی اول پرسپولیس باشد و به دلیل توانایی مهاجم هلندی در شوت زدن روی دروازه، سایر بازیکنان باید به لوکادیا اعتماد کنند.

ما هیچ تعارفی نداریم آقای یحیی.  چرا لوکادیا به جای ترابی پنالتی را نگرفت؟/ پرسپولیس باید نقش اول را مشخص کند

با توجه به پنالتی از دست رفته مقابل تراکتور، به نظر می رسد ترابی در دیدارهای پیش رو تا پایان فصل شانسی برای ایستادن پشت ضربات پنالتی احتمالی سرخپوشان پایتخت نداشته باشد و این فرصت در اختیار مهاجم هلندی قرار می گیرد تا به عنوان پرسپولیس بدرخشد. اولین پنالتی زن لیگ بیست و دوم .

2 هفته و 2 پنالتی برای سرخپوشان پایتخت

سوال ویژه گل محمدی; پنالتی اول لوکادیا است یا ترابی؟

مهدی تترابی فصل گذشته در دیدار با تراکتورسازی تبریز و در شرایطی که قرمزهای پایتخت با نتیجه 2 بر 1 از حریف پیش افتادند، پشت پنالتی ایستاد و پنالتی تیمش را از دست داد و تصور می شد به دلیل به این اتفاق و در حضور یورگن لوکادیا در ضربات پنالتی، وینگر پرسپولیس توپ را به مهاجم هلندی داد اما این اتفاق نیفتاد و ترابی با خودخواهی توپ را گرفت و برای دومین فصل متوالی مقابل تراکتورسازی پنالتی را از دست داد. برخلاف فصل گذشته که پنالتی تخریب ترابی تاثیری در برد سرخپوشان پایتخت نداشت، این بار وینگر پرسپولیس حداقل امتیاز در خانه را برای تیمش رد کرد و اولین شکست پرسپولیس در لیگ بیست و دوم به ثبت رسید. .

در بازی قبل یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس پس از کسب یک پنالتی، پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق توپ را به تور نفت مسجد سلیمان ربود. در بازی شب گذشته با وجود اینکه لوکادیا در ترکیب پرسپولیس قرار داشت، مهدی ترابی توپ را گرفت و روی نقطه پنالتی کاشت تا نشان دهد قصد دارد پنالتی تیمش را به سمت تراکتور بزند.

ترابی قبل از حضور لوکادیا در پرسپولیس، بهترین پنالتی‌گیر پایتخت بود و در 2 فصل اخیر 3 بار از روی نقطه پنالتی برای پایتخت‌نشینان گلزنی کرد و امیدوار بود اولین گل خود را در لیگ بیست و دوم با زدن پنالتی مقابل تراکتور به ثمر برساند. اما درخشش محمدرضا اخباری مانع از گلزنی مهدی ترابی شد و وینگر سرخپوش پایتخت نتوانست دروازه تراکتور را بشکند.

جورجی گلسیانی، سعید صادقی و امید عالیشاه دیگر بازیکنان حاضر در اردوی پرسپولیس هستند که توانایی بالایی در ضربات پنالتی دارند و می توانند در غیاب لوکادیا به تیم خود کمک کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس البته در نشست خبری پس از بازی از مهدی ترابی حمایت کرد و در واکنش به پنالتی از دست رفته تیمش گفت: پنالتی بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد، در بازی های گذشته لوکادیا گلزنی کرد. اما مهدی ترابی امروز گل زد.” هر دو پنالتی را خوب می زنند، اما ذهن بازیکنان آنقدر آشفته و آشفته است که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می زدیم، گل نمی زدیم.” تا حمایتش را از مهدی ترابی نشان دهد.