مبارزه جدید پیکه و شکیرا; جنگ برای یک دارایی گران قیمت!

در ماه ژوئن، پس از ماه ها گمانه زنی در مورد وضعیت رابطه 12 ساله پیکه و شکیرا، فوتبالیست بارسلونا اعلام کرد که راه خود را از خواننده کلمبیایی جدا می کند. این زوج که دو فرزند مشترک دارند، در بیانیه ای کوتاه جدایی خود را تایید کردند.

در ماه های اخیر، پیکه و شکیرا بر سر حضانت فرزندان یا برخی از دارایی های مشترکشان با یکدیگر درگیری حقوقی داشته اند. آخرین نبرد حقوقی آنها مربوط به جت شخصی است که این زوج چند سال پیش برای سفرهای خانوادگی خریده بودند.

گفته می شود شکیرا و پیکه حاضر نیستند از حقوق خود در مورد جت چشم پوشی کنند و وکلای هر دو طرف مشغول تلاش برای پیروزی در این نبرد حقوقی هستند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

از سوی دیگر، خواننده کلمبیایی امیدوار است بتواند پس از مدت ها رابطه با پیکه، فرزندانش را نگه دارد و ادامه دهد. شکیرا امیدوار است که تیم حقوقی او بتواند این کار را انجام دهد و به او کمک کند جت را خصوصی نگه دارد.

این زوج اکنون روند تقسیم دارایی های خود را بین خود آغاز کرده اند. با این حال، مانند بسیاری از موارد، این روند بدون مشکل نبود.

جت مورد بحث یک Learjet 60XR است که حداکثر ده مسافر را در خود جای می دهد و شکیرا و پیکه این هواپیمای شخصی را برای خود می خواهند. این جت لوکس نیز برای مناسب‌تر کردن آن برای آنها و فرزندانشان تغییراتی انجام داد که منجر به اعزام تیم‌های حقوقی از دو طرف برای ایمن‌سازی جت شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی مسئول حفظ این جت خواهد بود، اما انتظار می رود که یک اختلاف حقوقی طولانی شود.

خوان کارلوس اورتگا، روزنامه‌نگار اسپانیایی گزارش داده است که مدافع بارسلونا و همسر سابقش در حال حاضر بر سر جت شخصی 20 میلیون دلاری درگیر دعوای حقوقی هستند.

پیکه امیدوار است تا شروع فصل جدید اختلاف خود با شکیرا را به بهترین شکل ممکن حل کند. تجربه او احتمالاً در رختکن بارسلونا مورد نیاز و قدردانی خواهد بود. با این حال ستاره فوتبال با مراقبت از فرزندان و دارایی خود می تواند در این هفته های ابتدایی فصل کارهای زیادی انجام دهد.

ماجراهای بلندترین جدایی فوتبال جهان بین جرارد پیکه و شکیرا ادامه دارد. این زوج پس از 12 سال زندگی مشترک در 4 ژوئن از جدایی خود خبر دادند.