مبارزه فیلادلفیا فیلیز برای آغاز فصل، شروع 0-3

علیرغم اینکه متس و بریوز لیست خود را در فصل خارج از فصل تقویت کردند، نباید فیلیز را نادیده گرفت. فصل گذشته، آنها در این بخش سوم شدند و 14 بازی به مقام اول برگشتند. اما آنها به مرحله پلی آف رفتند و تا سری مسابقات جهانی دویدند.

فیلادلفیا فیلیز یکی از سه تیم بدون برد در MLB

این تیم صبورانه منتظر بازگشت فوق ستاره برایس هارپر از عمل جراحی تامی جان خواهد بود. امیدهایی وجود دارد که او بتواند تا زمان استراحت آل استار بازگردد، اما گزارش ها گفته اند که این یک چشم انداز خوش بینانه خواهد بود.


راهنماهای شرط بندی MLB که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/philadelphia-phillies-struggle-to-open-season-start-0-3/ منبع:

فیلادلفیا برای یک سری سه بازی میزبان تگزاس رنجرز بود و در دو بازی اول 27 بازی را کنار گذاشت. آنها 11-7 و 16-3 در نمایش های شرم آور از زمین شکست خوردند. فیلیز در یکشنبه شب بیسبال در مقابل تماشاگران ملی این شانس را داشت که خود را جبران کند، اما تنها توانست یک ران به ثمر برساند و 2-1 شکست خورد.

برای هراس خیلی زود است، اما شروع نگران کننده است

راب تامسون همین الان به ESPN گفت وقتی فیلی ها به فیلی پنج شنبه برمی گردند، برایس هارپر می تواند شروع به ضربه زدن به زمین در CBP کند، سپس به سمت بازوی زنده در خفاش ها و سپس “احتمالا” لیگ فرعی در خفاش ها پیشرفت کند.

راب می‌گوید که برایس در دوران نقاهتش «خیلی خوب عمل می‌کند». pic.twitter.com/3Lac7jYUqU

فیلی ها برای اولین بار از سال 2016 سه بازی اول خود را شکست داده اند.

فیلادلفیا فیلیز فرصتی برای تصاحب کشتی در روز دوشنبه با شروع سری جدید خواهد داشت، اما آنها باید این کار را در جاده مقابل نیویورک یانکیز انجام دهند.

آنها تنها دومین تیم در 25 سال گذشته هستند که فصل را 0-3 پس از رسیدن به سری جهانی (2007 Cardinals) شروع کرده اند. pic.twitter.com/RUJ7K23RaE