متاسفم، این باخت برای یونایتد قابل قبول نیست

باید این نتیجه را شکستی سنگین و سخت برای خود بدانیم و سپس همه چیز بر بازگشت قدرتمند به زمین و نشان دادن شخصیت تیمی برای ادامه فصل متمرکز شود. ما باید این کار را در بازی های بعدی یونایتد انجام دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزی که کریستین اریکسن مانند دیگر ستاره های منچستریونایتد اصلا خوب ظاهر نشد، در ورزشگاه اتحاد تحقیر شد و شکست سنگین 2-6 مقابل سیتی را متحمل شد. اریکسن در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد که یونایتد به زودی این شکست را پشت سر بگذارد و بتواند در دربی های پیش رو نمایش بهتری را مقابل حریفان داخلی خود به نمایش بگذارد.

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی منچستریونایتد از شکست سنگین تیمش مقابل سیتی ابراز تاسف کرد.

متاسفم، این باخت برای یونایتد قابل قبول نیست


سرویس خبر شماره: 1846223
اکتبر 10, 1401 @ 9:16 ب.ظ
4.1 هزار |

0نقطه نظر

کریستین اریکسون:

کریستین اریکسن گفت: “شما همیشه می خواهید رقبای خود را شکست دهید و در دربی ها پیروز شوید. این هدفی است که ما باید تلاش کنیم دفعه بعد به آن برسیم و عملکرد بهتری داشته باشیم. عنوان تیم منچستریونایتد، همه چیزهایی که جهان باید به عملکرد خود نگاه کند و متوجه شود. چه عملکردی را در بازی امروز مقابل سیتی ارائه کردند، قطعا فردا صبح با سرمربی تیم در مورد این بازی جلسه خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم از تمام اتفاقاتی که در بازی امروز رخ داد و از غلبه بر آنها چیزهای زیادی یاد بگیریم. اشتباهاتی که در دربی مرتکب شدیم.

از این بازی باید تمرکز روی عملکرد ما در زمین باشد و فکر می کنم چیزهای زیادی در سبک بازی ما وجود دارد که باید تغییر کنیم. برای این نتیجه متاسفم و این شکست برای یونایتد اصلا قابل قبول نبود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی