متولی استقلال هم نمی تواند به پرسپولیس برود! / فقط یک نفر می تواند مشکل حسین حسینی را حل کند


به گزارش خبروشی، در پی اتفاقاتی که در پایان دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم در شهر اراک رخ داد – که منجر به احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی و سپس اخلاق شد – این بازیکن با مشکل مواجه شده است. حاشیه مسابقات فوتبال از آن تاریخ (عدم دعوت به اردوی تیم ملی در خرداد) و در نهایت با همین شرایط به پایان لیگ برتر رسید.

حسینی سوژه اول نقل و انتقالات استقلال

سید حسین حسینی یکی از اولین بازیکنانی بود که به محض به صدا درآمدن سوت آخرین بازی لیگ برتر، نامش به عنوان گزینه جدایی از تیمش و انتقال به لیگ های خارجی (یونان) مطرح شد.

سامی هم از مذاکره حسینی صحبت کرد!

در آن زمان گروهی تصور می کردند که شاید برخی مشکلات مربوط به حواشی ایجاد شده برای این دروازه بان مانع از ادامه همکاری او با باشگاه استقلال شود اما این موضوع در این هفته ها بارها از سوی افراد غیرمسئول نزدیک به استقلال تکذیب شد. . .. در نهایت این گفته شد; این دروازه بان همچنان جزو اعضای این تیم برای فصل آینده محسوب می شود!… تا اینکه فرشید سمیعی در آخرین مصاحبه رسانه ای خود اعلام کرد: یک سری مذاکرات باید انجام شود و امیدواریم در خدمت آنها باشیم.

دروازه بان خارجی معادلات را تغییر داد

اما در این بین استقلالی ها برای تقویت این بحث که حسینی در جمع آبی پوشان استقلالی نمی ماند، سعی کردند با یک دروازه بان خارجی جذب کنند.

متولی هم نمی تواند به پرسپولیس برود!  / فقط یک نفر می تواند مشکل حسین حسینی را حل کند!

شایعه پیشنهاد پرسپولیس

پس از انتشار اطلاعاتی مبنی بر انعقاد قرارداد با دروازه بان خارجی، اخبار غیررسمی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس پس از مشکلاتی که با علیرضا بیرانوند به وجود آمده، برای جذب حسینی پیام ارسال کرده است! اما با توجه به مشکلاتی که حسینی در دو ماه گذشته با آن روبرو بوده است، مشخص می شود که این خبر از اساس کذب بوده است.

مغرب ها همچنان در حکومت هستند

از آنجایی که بخشی از سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس همچنان متعلق به دولت است، به همان دلایلی که امروز به آن اشاره شد، ممکن است حسینی مجبور به ترک استقلال شود اما قطعا نمی تواند به تیم دیگری بپیوندد که دولت در آن سهام دارد. پس باید دید در روزهای آینده مشکل پیش آمده در همکاری حسینی با باشگاه استقلال حل می شود یا خیر!

راه حل این مشکل خود حسینی است

شنیده ها حاکی از آن است که تنها یک نفر می تواند این مشکل را حل کند و آن هم سید حسین حسینی، دروازه بان و کاپیتان فصل گذشته استقلال نیست که فصل را با کمترین گل زده در بین تمام تیم های لیگ برتری به پایان رساند. گفته می شود در صورت قبول تکرار همان اتفاقاتی که برای نکونام در شروع لیگ بیست و سوم رخ داد، دیگر محدودیتی برای همراهی او با استقلال وجود نخواهد داشت.

در این اتصال:



سرویس داخلی اخبار فوتبال