مت هارگریوز در تابستان امسال مسئولیت استخدام در منچستریونایتد را بر عهده خواهد گرفت – اخبار و اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

منچستریونایتد در هفته جاری اعلام کرد جان مورتوگ به عنوان مدیر فوتبال این باشگاه به طور رسمی کنار می رود.

این خبر پس از طلسم فاجعه بار او در این نقش، با استقبال مثبت هواداران یونایتد مواجه شد، و بسیاری احساس کردند که او هرگز به اندازه کافی واجد شرایط نبود که در وهله اول به او سپرده شود.

کنسرسیوم INEOS سر جیم رتکلیف مطمئناً هیچ وقت را برای ایجاد تغییرات در پشت صحنه اولدترافورد تلف نکرده است، زیرا آنها به دنبال ساخت بهترین ساختار ورزشی در کلاس در باشگاه هستند.

با این حال، همانطور که توسط منچستر ایونینگ نیوز گزارش شده است، INEOS مسئولیت برنامه های استخدام در تابستان را به یکی از اعضای فعلی تیم پشتیبان واگذار کرده است، در حالی که آنها منتظر رسیدن این اهداف جدید هستند.

مت هارگریوز پس از جدایی مورتو، کنترل برنامه های نقل و انتقالات را در دست خواهد گرفت و با توجه به نیاز آشکار یونایتد به بهبود تیم بازی، چند ماه مشغول خواهد بود.

هارگریوز، مدیر مذاکرات بازیکنان، تابستان گذشته به شدت درگیر بحث های یونایتد برای خرید بود و عملاً جایگزین مت جاج شد، که در سال 2022 رفت.

با این حال، با وجود انتقال به این نقش، هنوز تردیدهایی در مورد آینده بلند مدت هارگریوز وجود دارد، زیرا INEOS نزدیک به انتصاب دن اشورث و جیسون ویلکاکس در پست های کلیدی است.

انتظار می رود اشورث در ماه های آینده نقش مدیر فوتبال و ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی بر عهده بگیرند. هر دو به شدت درگیر استراتژی نقل و انتقالات باشگاهی خواهند بود که قراردادها منعقد شوند.

با این حال، هیچ کدام از این دو تا قبل از پایان فصل در محل قرار نخواهند گرفت و هارگریوز تا آن زمان کنترل امور را در دست خواهد داشت.

در یک زمین، اریک تن هاگ برای پایانی قدرتمند در فصل ناامید خواهد بود، زیرا یک کمپین تلخ تا به امروز باعث شده است که آنها به یک معجزه نیاز داشته باشند تا در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار گیرند.

جام حذفی نشان دهنده تنها شانس هلندی برای نجات چیزی از فصلی است که باعث شده او برای آینده خود در اولدترافورد بجنگد.

یونایتد در نیمه نهایی رقابت ها در 21 آوریل به مصاف کاونتری سیتی می رود و چلسی یا منچسترسیتی در فینال در کمین هستند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/10/matt-hargreaves-to-take-charge-of-recruitment-at-man-united-this-summer-278672/ منبع: