مثبت است که باید مستقیماً توسط مالکان چلسی مورد توجه قرار گیرد – Talk Chelsea

در حالی که مهم است که در جایی که صلاح می‌دانیم نیز نقد ارائه کنیم، باید کارهای خوبی را که انجام می‌دهند تحسین کنیم – و موارد زیادی وجود داشته است. اگر ما شروع به ایجاد برنامه‌ها یا روایت‌هایی کنیم که بسیار نامتعادل هستند، به هیچ‌کس کمک نمی‌کند. در پایان روز همه ما با هم هستیم، و هیچ استخوانی در بدن من وجود ندارد که باور کند مالکان جاه طلبی ندارند که ما را به بالاترین سطح برسانند – همان جاه طلبی ما هواداران.

اکنون تابستان طولانی در پیش داریم، تابستانی که هیئت مدیره باید تا حد امکان به کامل بودن آن نزدیک شود. خیلی به تصمیماتی که در چند ماه آینده می گیریم بستگی دارد. بسیاری از طرفداران در حال حاضر با مالکیت کمی در لبه چاقو هستند، و این تابستان می تواند تعیین کند که آنها در کدام جهت از چاقو بیفتند. فصل بعد دوباره برای چهار نفر برتر چالش برانگیز باشیم و فصل بعد بر روی آن کار کنیم.

عکس از کریم جعفر/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

با وجود تمام چالش‌های سال گذشته، ما به آینده خوش‌بین هستیم. ما مشتاقانه منتظر استقبال از مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی تیم مردان خود در ماه جولای هستیم. ما در حال ایجاد یک زیرساخت مدرن پیشاهنگی، استعدادیابی و استخدام در بخش ورزشی خود به رهبری لارنس استوارت و پل وینستانلی هستیم که به ما کمک می کند تا تیم را حول استعدادهای نخبه شناسایی و تغییر دهیم، تیمی که قادر به رقابت مداوم برای کسب عنوان برتر است. لیگ، جام های داخلی را بالا ببرید و در بالاترین سطح فوتبال اروپا رقابت کنید و پیروز شوید. ما همچنین کریس ژوراسک را به‌عنوان مدیرعامل منصوب کرده‌ایم تا کسب‌وکارمان را از زمین به جلو ببریم، که به نوبه‌ی خود ما را در زمین پایدارتر می‌کند.

می دانیم که اشتباهات بزرگی رخ داده است. اما این بدان معنا نیست که ما هنوز نمی توانیم به جلو برویم. برخی از اشتباهات در گذشته گران بوده است و هیئت مدیره این را خواهد دانست. اما با همه مالکیت های جدید همیشه اشتباهاتی وجود دارد، همه چیز همیشه زمان می برد. ممکن است مشکلات رویش هنوز هم پیش بیاید و ما هنوز مجبور باشیم حداقل انتظارات برای فصل بعد را کمی کاهش دهیم.

موفقیتی که ما به دنبال آن هستیم تنها با پشتیبانان ما امکان پذیر است. ما به ایجاد هیئت مشورتی هواداران خود افتخار می کنیم، که برای اولین بار در تابستان امسال تشکیل جلسه خواهد داد، و ما مطمئن هستیم که اعضای جدید آن اطمینان حاصل می کنند که شما در قلب تصمیم گیری در باشگاه ما هستید. ما همچنان به اطمینان از شنیده شدن صدای شما در حالی که به آینده نگاه می کنیم، ادامه خواهیم داد.

در حال حاضر، از طرف هیئت مدیره و همه اعضای باشگاه، از حمایت فوق العاده شما تشکر می کنم. امیدواریم تابستان خوبی داشته باشید و مشتاقانه منتظر بازگشت شما به پل در ماه آگوست هستیم.

اما با هدایت مائوریسیو پوچتینو، ما سرمربی کامل خود را داریم که ما را در موقعیت منحصر به فردی که در حال حاضر در آن قرار داریم هدایت کند، هیچ گزینه ای بهتر از او وجود ندارد. باید به او ابزار و کمک های ممکن داده شود و همه ما باید به طور کامل از او حمایت کنیم. هواداران، هیئت مدیره و بازیکنان باید پشت سر او باشند. برای موفقیت ما در حرکت رو به جلو ضروری است که همه ما همین الان این کار را انجام دهیم.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی

این پیام از «گروه مالکیت چلسی» امضا شد – که خوب بود زیرا به نظر جمعی بود.

چیزها و موقعیت های بیشتری در آینده وجود خواهد داشت که ما را ناامید می کند، اما من انتظار نداشتم همه چیز گل های تابستانی وحشی و هوای تازه باشد – همه ما در فوتبال نظرات متفاوتی داریم و همه ما متفاوت فکر می کنیم. اما مثل همیشه، وقتی صلاح بدانم 100% نگرانی هایم را بیان خواهم کرد.

البته عملکردها بلندتر از کلمات صحبت می کنند، اما این یک “شروع” خوب است.

اگر امروز آن را از دست دادید، چلسی بیانیه ای رسمی در وب سایت خود به عنوان یک پیام مستقیم به طرفداران منتشر کرد.

اما این پیام مستقیم به هواداران واقعاً من را خوشحال کرده است و من کاملاً آن را تحسین می کنم. این دقیقاً همان چیزی است که باید ببینیم. قدردانی و آنها که هواداران را می شنوند و به ما واکنش نشان می دهند. این را باید ستود.

این زمان می برد، اما من همچنان معتقدم که چلسی با این مالکیت دوباره به اوج باز خواهد گشت. من دلایل زیادی برای حمایت از آنها دارم. اما من همیشه چیزها را همانطور که می بینم صدا خواهم کرد. تعادل در حال حاضر بسیار مهم است.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/positive-to-be-addressed-by-chelsea-owners-directly/ منبع:

آنها اشتباهاتی مرتکب شده اند و حتی در حال حاضر علناً در این پیام مستقیم به ما هواداران این را تأیید می کنند. و این همان چیزی است که همه ما می خواستیم، درست است؟ آنها به معنای واقعی کلمه این کار را اینجا انجام می دهند.

قول ما به شما این بود که باعث افتخار هوادارانمان شویم. ما کاملا متعهد به موفقیت بلندمدت و پایدار باشگاهمان و تحقق وعده ای که به شما داده ایم، می مانیم. ما می دانیم که پتانسیل عظیمی که باید برای توسعه باشگاه چلسی رشد کنیم و این نقشی است که ما جدی می گیریم. همه کسانی که در اینجا کار می کنند، بی وقفه روی پیش بردن ما متمرکز هستند.

بیش از یک سال از خریدمان از چلسی می گذرد. این برای ما یک امتیاز بود و می ماند که نگهبان باشگاه فوق العاده خود باشیم. دوازده ماه بعد، ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و مستقیماً با همه شما حامیان خود صحبت کنیم، همانطور که در مورد فصلی که به تازگی رفته است فکر می‌کنیم.

تیم زنان ما یک فصل شگفت‌انگیز دیگر را جشن گرفت، و با کسب چهارمین عنوان بی‌سابقه متوالی WSL و سومین جام حذفی متوالی، قهرمان دوبل شد. در حالی که در لیگ قهرمانان اروپا کوتاه آمدیم، این تیم در مقابل تماشاگران باورنکردنی در استمفورد بریج بازی کرد و کیفیت خود را در برابر بهترین تیم های اروپایی به نمایش گذاشت. چیزهای مثبت کافی برای گفتن در مورد اما هیز، کادر پشتی وی و تیمی که با ناملایمات، مصدومیت و دوره غیبت اما کنار آمده اند، وجود ندارد. شخصیت و میل آنها به پیروزی در درجه دوم اهمیت قرار دارد. ما همچنین از اینکه Emma به عنوان بهترین مدیر WSL LMA انتخاب شد و سم کر پشت سر هم جایزه بهترین فوتبالیست زن سال FWA را دریافت کرد بسیار خوشحال شدیم.

ایمان من از بین نرفته است، من همچنان همان اعتقاد را دارم که صاحبان ما در اینجا موفق خواهند شد، همان اعتقادی که از روز اول داشتم. در حالی که اشتباهات را فراخوانی کرده‌ام و به آن ادامه خواهم داد (من کورکورانه دنبال نمی‌کنم)، کارهای خوبی را که آنها انجام داده‌اند و انجام خواهند داد را برجسته کرده‌ام و ادامه خواهم داد. برای ما بسیار مهم است که قضاوت خود را در مورد این مالکیت با حداکثر تعادل ممکن بیان کنیم.

خواندن این پیام به عنوان یک طرفدار در این مدت بسیار مهم است. در حال حاضر مسمومیت زیادی در میان هواداران چلسی وجود دارد، بسیاری از آنها به شدت در حال از دست دادن اعتماد به مالکیت هستند، یا قبلاً اعتماد خود را به مالکیت از دست داده اند.

یادآوری آنچه در اینجا آمده است:

اول از همه، من این حرکت را تحسین می کنم. همه ما خواستار این بوده‌ایم، مخصوصاً بعد از فصل وحشتناکی که اخیراً تحمل کردیم. البته، رومن آبراموویچ نیز هرگز کسی نبود که با هواداران ارتباط برقرار کند، به خصوص در سال‌های آخر، بنابراین اینکه چرا از مالکان جدید این انتظار را داریم اغلب مورد بحث است. اما این چیزی است که همه ما بیشتر آن را از رومن می‌پسندیم، بنابراین از مالکان جدید درخواست بیشتری کردیم.

واضح است که برای تیم مردان ما، فصل ناامیدکننده ای بوده است و چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم بهتر انجام دهیم و خواهیم کرد. در طول این دوره های سخت، هواداران ما با وفاداری بی دریغ از بازیکنان و تیم ما در سراسر کشور و اروپا حمایت کرده اند. ما نمی توانیم بیشتر از این قدردان حمایت باورنکردنی شما باشیم. جو بریج زمانی که ما با دورتموند بازی کردیم برای مدت طولانی در خاطرات ما باقی خواهد ماند و به عنوان یادآوری مهمی از جایی است که می خواهیم باشیم.