مثبت و منفی با موقعیت جدول مس رفسنجان

* قضاوت ها
اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان معتقدند داور در آخرین دیدارها مقابل این تیم قرار گرفت و 6 امتیاز از آنها گرفت. آنها معتقدند در برخی مسابقات مانند صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران پیروزی به دلیل اشتباهات داوری از آنها گرفته شد.


سرویس خبر شماره: 1848730
25 اکتبر 1401 @ 17:37 |
1.7 هزار |

0نقطه نظر

چالش‌های پی‌گیری راه رسیدن به اوج در یک لیگ دشوار؛

* خط دفاعی قوی و دروازه
خط دفاعی مس رفسنجان با دریافت تنها 4 گل، در کنار خوزستان و ذوب آهن و البته بعد از پرسپولیس دومین خط دفاعی برتر مسابقات است. حامد لک دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس یکی از بازیکنان کارآمد و باکیفیت آنها در این فصل بوده است و خط دفاعی سه جانبه آنها با شاهین توکلی، باهیا و رامتین سلیمان زاده بسیار منسجم کار کرده است تا به عنوان نارنجی پوشان خط دفاعی هدایت شود. توسط این چهار بازیکن.به بهترین تیم های لیگ تبدیل شوید.

* مهاجمانی که فراموش کردند گل بزنند
اگر مس رفسنجان می توانست در بازی های گذشته به خوبی از موقعیت های خود استفاده کند و بازیکنان این تیم فرصت طلب بودند، شاید حالا ماجرا برای آنها فرق می کرد و حتی می توانستند سرگروه مسابقات باشند. شاگردان محمد ربیعی تا اینجای کار به ویژه در 8 بازی ابتدایی 6، 2 مساوی و 1 باخت داشته اند که بدون موقعیت های متعدد مهاجمان این تیم، رکورد متفاوت می شد.

باید دید رفسنجان من چگونه پیش خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* سرنوشت مس در لیگ بیست و دوم
مس و محمد ربیعی به دنبال رتبه بهتری نسبت به فصل گذشته هستند و روند صعودی فصل را ادامه می دهند که بازی ها با فشرده سازی بالا و تعادل بالایی از بازیکنان تعیین کننده در تیم های مختلف دنبال می شود. به این ترتیب همانطور که گفته شد کادر فنی جوان این تیم با دفاع و هافبک عالی خود به دنبال غلبه بر چالش های موجود هستند و اگرچه داوری یکی از دغدغه های آنهاست اما اگر فرصت های عجیب و غریب توسط مهاجمان به هدر می رود. تیمی نبود، حتی اشتباهات داوری هم نتوانست مانع از پیروزی این تیم شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مقام هشتمی در اولین دوره لیگ برتر که فصل گذشته با رتبه ششمی ترکیب شد و عملکرد قابل توجهی را برای مس رفسنجان و محمد ربیعی به همراه داشت، به آنها اجازه داد تا سهمیه آسیایی یا حداقل در لیگ برتر را کسب کنند. فصل جدید. رتبه بهتر از ششم باعث رضایت اعضای این تیم می شود. اما برای رسیدن به این هدف چالش های زیادی پیش روی محمد ربیعی و شاگردانش قرار دارد و از سوی دیگر نقاط ضعف و قوت رفسنجان من وجود دارد و باید دید کف ترازو به کدام سمت خواهد رفت. در پایان وزن کنید

* خط میانه؛ تکیه بر خلاقیت حسینی و آذرباد
هر چند مس تاکنون نتوانسته بیش از 5 گل در این مسابقات به ثمر برساند و از این حیث تنها آلومینیوم اراک، ذوب آهن، پیکان و صنعت نفت آبادان با 4 گل کمتر از آنها قرار دارند، اما آمار این تیم نشان می دهد که حسینی و آذرباد. توانستند کار خود را انجام دهند. این دو بازیکن در کنار دیگر هافبک های مس رفسنجان در 9 بازی اخیر موفق به ایجاد موقعیت گلزنی شده اند و در این بین خلاقیت حسینی و آذرباد در چند نوبت دیده شده است. در 9 هفته گذشته، آمار مس در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت های گلزنی در بین بهترین تیم های تورنمنت بوده است.

قرار گرفتن در رده هشتم جدول رده بندی چیزی نیست که رفسنجانی در این فصل جذبش کند.

مثبت و منفی با موقعیت جدول مس رفسنجان

* لیگ فشرده تر و سخت تر از همیشه است
هر چند رتبه هشتم و ششم در دو فصل اخیر توقعات مس رفسنجان را به شدت افزایش داده است، اما اگر واقع بینانه تر نگاه کنیم، در هیچ یک از تیم های بیستم شاهد چنین رقابت شدید و توازن قوا بین تیم ها نبوده ایم. و لیگ بیست و یکم