مجارستان 0-2 ایتالیا: پایان کشتار غول پیکر

در یک حمله همه جانبه از ایتالیا بود که توپ با دفاع ناقص گولاش به جاکومو راسپادوری رسید و او پس از عبور از دروازه بان مجارستانی اولین گل بازی را به ثمر رساند.
برتری ایتالیا پس از آن گل ادامه داشت و چیزی برای گل دوم دی لورنزو در دقیقه 31 از روی پاس راسپادوری باقی نمانده بود اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.
بازیکنان ایتالیا به برتری خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 41 این اوربان بود که روی پاس سوبوسلای صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه ایتالیا پیدا نکرد.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و آن نیمه با همان گل به سود آتزوری به پایان رسید.
هر دو تیم هجومی نیمه دوم را آغاز کردند و چیزی برای تساوی مجارستان در دقیقه 50 باقی نمانده بود اما شوت های پی در پی سوبوسلای، نگو و شالای توسط مدافعان حریف مهار شد.
اما دو دقیقه بعد ایتالیا گل دوم را به ثمر رساند. این بارلا بود که حرکت را آغاز کرد و در نهایت پاس کریستانته به دی مارکو وارد دروازه شد و او بازی را 2-0 کرد.


سرویس خبر شماره: 1845382
05 مهر 1401 ساعت 00:13 |
2.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

هر دو تیم بازی را در حمله آغاز کردند و در دقیقه 6 بود که ایتالیا می توانست با کمی خوش شانسی به گل برسد اما پس از دفع ارسال برایان کریستانته با دستان پیتر گولاسی دروازه بان مجارستان، این آتیلا شالای بود که توپ را با ضربه سر به بیرون فرستاد. هدف. خط برگشت
در ادامه این ایتالیایی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بیشتر توپ و زمین را در اختیار داشتند و جلوی تیم میزبان به دنبال استفاده از ضد حملات بودند تا اینکه آتزوری در دقیقه 27 به گل رسید.

بازی متعادلی دنبال شد تا اینکه در دقیقه 63 مجارها دوباره صاحب موقعیت شدند اما ضربه استایلز که بعد از برخورد به بونوچی تغییر جهت داده بود توسط دوناروما برگشت داده شد.
با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فشار حملات مجارستان بیشتر شد. در دقیقه 79، مارتین آدام در درگیری با باستونی در داخل محوطه جریمه ایتالیا سرنگون شد اما داور پس از استفاده از VAR دستور ادامه آن را داد.
در دقایق پایانی تلاش مجارها برای جبران گل های خورده بی نتیجه ماند و ایتالیا با برتری 2 بر صفر راهی مرحله بعد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ایتالیا با برتری 2 بر صفر مقابل مجارستان به جمع چهار تیم آخر لیگ ملت های اروپا راه یافت.

مجارستان 0-2 ایتالیا: پایان کشتار غول پیکر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجارستان که در بازی امشب مقابل ایتالیا تنها با یک تساوی می توانست به چهار تیم اخیر لیگ ملت ها راه پیدا کند، با بردهای درخشان مقابل انگلیس و آلمان، امشب مغلوب ایتالیا شد.