مجازات سنگین استقلال برای عارف غلامی!


سرویس خبر شماره: 1896495
Mar 27, 1401 @ 10:57 PM
16.4K |

1نقطه نظر

برای ضربه زدن و هیجان بازیکنان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه استقلال آخر هفته پر سر و صدایی داشت. پس از پیروزی شیرین مقابل فولاد، آبی ها در فکر برگزاری آخرین تمرین خود در سال 1401 بودند که روز چهارشنبه گزارش شد که تمکن مالی برای پرداخت استراماچونی آماده شده است.

با توجه به تعدد تخلفات، مرتکب فقط به مجازات سنگین (بیست درصد کسر قرارداد) محکوم می شود. این تصمیم ظرف مدت 10 روز پس از ابلاغ در کمیته استیناف باشگاه قابل اعتراض است.

فردای آن روز بود که خبر رسید استقلالی ها با وجود حضور در کمپ ناصر حجازی، حاضر به تمرین نشدند و خواستار دریافت درخواست های خود شدند. مشکلی که منجر به ممنوعیت تمرین تیمی شد و آبی ها محل مذکور را ترک کردند.

1796262

به این ترتیب جلسه انضباطی برای عارف غلامی به عنوان عامل اصلی اعتصاب تمرینی روز پنجشنبه برگزار شد. غلامی که در بازی دوستانه امروز مقابل نساجی به میدان رفت، در این دیدار حاضر نشد تا باشگاه استقلال در غیاب او جریمه سنگینی در نظر بگیرد.

1753262

عارف غلامی به دلیل ضربه زدن و تحریک بازیکنان استقلال به تحریم تمرینات این تیم به شدت جریمه شده است.

مجازات سنگین استقلال برای عارف غلامی!

بنابراین با توجه به غیبت داوطلبانه در تمرینات، داستان های علیه باشگاه و تحریک بازیکنان به تعطیلی تمرینات تیم که به وجهه و اعتبار باشگاه و غیره لطمه زده است، بر اساس ماده 4 و ماده 9 ماده 10. از قرارداد خصوصی و ماده 25، 25 27 (غیبت مکرر) و ماده 23 آیین نامه انضباطی باشگاه استقلال، دو بار به 20 درصد و یک بار 5 درصد ابقای قرارداد محکوم شد.

به این ترتیب غلامی با جریمه سنگین 20 درصدی از مبلغ قراردادش کسر شد. جریمه نقدی به دلیل اعتصاب بازیکنان و عدم شرکت در تمرین. این در شرایطی است که گفته می شود باشگاه ها حق دارند تا 15 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را جریمه کنند. باید دید در نهایت تنش بین لیدرهای باشگاه و عارف تا کجا پیش می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بعد از این خبر انگشت اتهام به سمت یک بازیکن رفت. عارف غلامی که از فصل قبل مبلغ کلانی بدهکار است، اعلام کرد که بازیکنان این تیم کم دریافت کردند. وی از استقلالی ها خواست اعتصاب کنند و در تمرین شرکت نکنند. حتی عصر پنجشنبه یک استوری مشترک توسط همه بازیکنان منتشر شد که در مورد مسائل مالی صحبت کردند و گفتند از شرایط فعلی خسته شده اند.

در بیانیه آمده است: جلسه رسیدگی به اتهامات انضباطی عارف غلامی احد یکی از بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه استقلال امروز توسط کمیته انضباطی در محل این باشگاه برگزار شد که مشارالیه علیرغم اطلاعیه وی در جلسه حضور نداشت. استماع، لایحه ای ارائه نکرد و وکیل ارائه نکرد.

این اتفاقات با واکنش سران باشگاه همراه شد. استقلالی که درگیر پرونده استراماچونی است، مدعی شد که بازیکنان در آن زمان نباید اعتصاب می کردند، به خصوص اینکه آنها در رده بندی بالاتر از پرسپولیس قرار دارند.