مجتبی نمی خواهد جلوی یحیی کم بیاورد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1820449 |
30 تیر 1401 13:27 |
3,451 امتیاز خبر|

2نظرات

پیکان و سخت ترین شکل آماده سازی پرسپولیس

مجتبی حسینی این روزها به سخت ترین شکل تیم جوان خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان تهران پس از نمایش فوق العاده در دیدارهای لیگ بیست و یکم، با نمایش فوق العاده مقابل استقلال بیش از پیش چشمان خود را برگرداند و حالا بازیکنان، کادرفنی و مدیران این تیم امیدوار هستند. می توانند این عملکرد خوب خود را در بازی بعدی خود در لیگ برتر مقابل پرسپولیس تکرار کنند.
تیم پیکان که امسال با ترکیبی بسیار جوان در لیگ برتر حضور دارد این روزها تمرینات ۶ هفته پایانی لیگ برتر را زیر نظر مجتبی حسینی انجام می دهد.
حسینی در اختتامیه این مسابقات برنامه های تمرینی سخت و فشرده ای را برای شاگردانش طراحی کرد تا برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل پرسپولیس با آمادگی بهتری روبرو شوند.
پیکانی ها تا کنون دو بازی دوستانه مقابل نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر انجام داده اند تا در بازی با پرسپولیس و دیدارهای آتی خود حضور داشته باشند.
مجتبی حسینی که چندین سال دستیار یحیی گل محمدی در تیم های مختلف بوده، حالا انگیزه زیادی برای رویارویی با این مربی و پرسپولیس در کادر فنی دارد و به همین دلیل امیدوار است تیمش بهترین عملکرد را در دیدار مقابل داشته باشد. تیم دوم. تماشاگران فوتبال به پیکان بازگشتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی