مجدمی: امسال از نظر مالی آرامش داریم


سرویس خبر شماره: 1835929
8 مرداد 1401 ساعت 17:19 |
2.9 هزار |

3نقطه نظر

تبریک به یک مهاجر

هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید شرایط خوبی دارند اما انتظارات از آنها باید منطقی باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نفت مسجد سلیمان از نظر جذب بازیکن و شروع تمرینات پیش فصل نسبت به دو سال گذشته شرایط بسیار بهتری دارد. مسلم مجدمی درباره شرایط تیمش قبل از شروع لیگ گفت: تمریناتمان را تقریبا زود شروع کردیم. ابتدا با چند نفر شروع کردیم اما کم کم تعدادمان زیاد شد و در تهران اردو داشتیم سپس به مشهد رفتیم اما اکنون در تهران هستیم تا چند بازی دوستانه انجام دهیم و آیفمارک را تست کنیم. پارسال خیلی دیر تمرین را شروع کردیم و همین اتفاق برایمان افتاد اما امسال دیگر تکرار نشد.
وی در مورد بازیکنانی که برای فصل آینده جذب کرده اند و اهدافشان ادامه داد: با بازیکنان بسیار خوبی قرارداد بسته ایم و من واقعاً می خواهم به باشگاه و آقای رضا تبریک بگویم. مجموعه ای از بازیکنان خوب لیگ در تیم ما گرد هم آمده اند و جالب اینجاست که در هر پست یک بازیکن باتجربه و یک بازیکن جوان داریم که ترکیب جالبی است. انتظارات از ما بالا رفته است، اما توقعات باید معقول باشد. ما تمام تلاش خود را می کنیم و با تیمی که گرد هم آورده ایم، واقعاً به دنبال رتبه تک رقمی هستیم.
هافبک نفت درباره دیدار با مس کرمان در هفته اول لیگ بیست و دوم گفت: مس کرمان تیم بسیار خوبی است و نباید گول این را بخورید که این تیم از لیگ برتر آمده است. باید شروع خوبی داشته باشید تا به خودتان انگیزه دهید تا ادامه دهید. کادر فنی قطعا برنامه های خاص خود را برای این بازی دارد.
مجدمی یادآور شد: از هواداران نفت می خواهم مثل همیشه از ما حمایت کنند و از طرفی از مسئولان نیز حمایت می کنیم چرا که نفت واقعا مظلوم است و تنها دلخوشی مردم مسجد سلیمان است. انشاالله هوای ما بیشتر باشد. به نظر می رسد امسال وضعیت مالی بهتر است و امیدوارم در طول فصل آرامش برقرار شود تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی