مجدی: امیدوارم به زودی ورود VAR را جشن بگیریم

رئیس فدراسیون فوتبال به شایعات پیرامون حضورش در کمیته اولیه انتخابات فدراسیون فوتبال واکنشی نشان نداد.


سرویس خبر شماره: 1835763
آگوست 07, 1401 @ 1:43 بعد از ظهر |
3.6 هزار |

19نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش داوران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. مجدی البته سوالی درباره انتخابات فدراسیون را بی پاسخ گذاشت.
میرشاد مجدی رئیس فدراسیون فوتبال در پایان سمینار داوران با تشکر از دست اندرکاران این همایش گفت: از اعضای محترم هیئت رئیسه، رئیس کمیته داوران جناب آقای مهندس، تشکر می کنم. افشاریان و کامرانی فر که فضای دوستانه بسیار خوب و باکیفیتی را برای داوران ایجاد کردند. امیدوارم جشن خوبی برای داوران و همچنین مهمانی VAR داشته باشیم.”
مجدی در پاسخ به این سوال که احتمال خروج داوران فوتبال از لیست داوران بین المللی به دلیل عدم آشنایی با VAR وجود دارد، گفت: اینها وظایف تخصصی است که آقایان افشاریان و کامرانی فر به آن پاسخ می دهند.
رئیس فدراسیون درباره نگرانی ها مبنی بر خروج سرخابی ها از آسیا به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای گفت: تمام تلاش و فشار را از سازمان لیگ خارج می کنیم و کمیته صدور مجوز را به فدراسیون فوتبال آورده ایم. و رئیس آن را معرفی کرد.به زودی کمیته بدوی و درخواست تجدیدنظر نیز خواهیم داد.به پیش می رویم انشاالله خدا هم به ما کمک کند.
مجدی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضورش در کمیته مقدماتی انتخابات فدراسیون فوتبال، از کلمه مطلقا استفاده کرد و بدون پاسخ بیشتر رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی