مجدی: بازیکنان درباره تیم ملی استوری ندهند!

رئیس فدراسیون ادامه داد: از حمایت های وزارت محترم ورزش و دولت محترم و دغدغه همه کسانی که به شرایط تیم ملی فوتبال ایران و موفقیت تیم فوتبال ایران در جام جهانی و شکی نداریم که همه مردم شریف ایران دوست دارند تیم ملی فوتبال کشور با قدرت و انسجام مقابل حریفان صف آرایی کند. در این مرحله با توجه به حساسیت موضوع برگزاری اردوی پیش از شهریور ماه، هدف فدراسیون فوتبال تامین اعتبارات لازم برای برگزاری این اردو و برگزاری دو دیدار تدارکاتی است. حواشی اخیر و انتشار اخبار و گمانه زنی های غیررسمی باعث ایجاد دوقطبی یا چندقطبی در اطراف تیم ملی می شود که وحدت و یکپارچگی تیم ملی را تهدید می کند و این موضوع به هیچ وجه مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست. اساس فضای غبارآلود کنونی تیم ملی شده است.

حال رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از حاشیه سازی های صورت گرفته در روزهای اخیر گفت: فدراسیون فوتبال مسئول تصمیم گیری در مورد تمامی امور مربوط به تیم ملی است و با هرگونه حاشیه سازی و اختلاف نظر به ویژه در مقطع کنونی مخالف است. . لحظه سرنوشت ساز.

میرشاد مجدی در پایان صحبت های خود را اینگونه به پایان رساند: فدراسیون تا زمان برگزاری جام جهانی در خصوص شرایط تیم ملی و مسائل مربوط به آن تصمیم کاملا مستقل خواهد گرفت و اجازه دخالت نخواهد داد. چارچوب تعامل دولت محترم با وزارت ورزش و جوانان با رویکرد همبستگی تنها برای تقویت و رفع مشکلات تیم ملی است و حتی سخنگوی دولت نیز بر همین موضوع تاکید کرد که فقط فدراسیون فوتبال در زمینه تیم های ملی و کادر فنی تصمیم می گیرد و دخالتی ندارد، تخصصی در این زمینه وجود ندارد. درخواست ما از همه حامیان و هواداران فوتبال ملی در این شرایط حساس، همگرایی و وحدت در نحوه تقویت تیم ملی برای حضور موفق در جام جهانی است. بر این اساس از تک تک اعضای تیم ملی به‌ویژه بازیکنان انفرادی می‌خواهم از هرگونه اظهارنظر و موضع‌گیری در خصوص این موضوعات جداً خودداری کنند تا هرکس در جای خود بتواند وظایف خود را در مسیر موفقیت و آماده‌سازی انجام دهد. تیم ملی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سید میرشاد مجدی، رئیس فدراسیون فوتبال درباره مسائل مطرح شده در روزهای اخیر به سایت فدراسیون فوتبال گفت: متأسفانه مشکلات از اواخر بازی قطر مقابل تیم ملی فوتبال قطر شروع شد و ایران نشانه‌های ضعیف شدن را در اوایل مشاهده کرد، اما در داخل. 48 ساعت.” در گذشته اخبار جعلی علنی و از منابع ناشناس منتشر می شد که در واقع آرامش تیم ملی را بر هم زده و فضای بسیار نامناسبی را ایجاد می کرد. در دلسوزی و نگرانی تک تک اعضای تیم ملی با توجه به اخبار و شایعات و همچنین مسائلی که در روزهای اخیر مطرح شده شکی نیست اما تقسیم بندی بازیکنان و جایگاه بازیکنان در فضای مجازی در خصوص این موضوع غیرحرفه ای و قابل قبول است. او تنها متولی مسائل مربوط به فدراسیون ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است که از استقلال رای خود دفاع می کند.بازیکنان در جایگاه سربازان میهن که وظیفه دارند شادی و نشاط را به ارمغان آورند. ملت ایران برای ایجاد شرایط بحرانی کنونی نباید به هیچ وجه نسبت به این گونه مسائل واکنش نشان داده یا موضع گیری کند، در این موارد له یا علیه کسی اظهار نظر کند. فدراسیون فوتبال با آگاهی از اقدامات انجام شده برای ایجاد این تقسیم بندی، به شدت با چنین رفتار غیرحرفه ای مخالفت می کند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم در آستانه جام جهانی، کسی آرامش این تیم را برهم بزند.


سرویس خبر شماره: 1832626
17 جولای 1401 در 09:22 ب.ظ |
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در مورد تیم ملی فقط فدراسیون فوتبال تصمیم می گیرد

پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان، شرایط تیم ملی به جای بهتر شدن بدتر شد. اول شبهه اخراج اسکوچیچ و حالا دوجانبه گرایی بازیکنان تیم ملی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همه اینها بدون شک به این دلیل است که فدراسیون فوتبال اسکوچیچ را رد نمی کند و از او حمایت صددرصدی نمی کند. به هر حال ساعاتی پیش یک سری از بازیکنان با انتشار مطلبی حمایت خود را از سرمربی تیم ملی نشان دادند و یک سری از بازیکنان در صف مقابل قرار گرفتند که باعث ایجاد دودستگی در تیم ملی شد. بازیکنان