مجری تلویزیون با استقلال همکاری نمی کند


سرویس خبر شماره: 2051299
7 تیر 1403 ساعت 01:37 |
4.2 هزار |

2نقطه نظر

بر خلاف شایعات منتشر شده، این روزنامه نگار و مجری پیشکسوت رادیو هیچ ارتباطی با هلدینگ خلیج پرسیک و باشگاه استقلال ندارد.

مجری تلویزیون با استقلال همکاری نمی کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از معرفی هلدینگ پرسیک گلف به عنوان مالک باشگاه استقلال و آغاز به کار مسئولان این نهاد مهم در تیم پرطرفدار پایتخت، شایعات زیادی مبنی بر ارتباط نزدیک برخی افراد با اعضای این باشگاه به گوش رسید. شرکت هلدینگ منتشر شده است.

یکی از افرادی که در موردش صحبت می شد به دلیل ارتباط با احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس و نماینده این سازمان در باشگاه استقلال فعالیت خود را در باشگاه آبی پوشان پایتخت آغاز کرد و خواهد داشت. به زودی در این باشگاه پست رسمی می گیرند. افشین عبداللهیان روزنامه نگار. او پیشکسوت روزنامه و مجری سابق تلویزیون بود.

عبداللهیان که پیش از این در باشگاه‌هایی مانند فولاد، تراکتورسازی، فولاد خوزستان و شمس آذر قزوین مسئولیت‌های اجرایی را برعهده داشت، دو دهه پیش در زمان مدیریت شهریاری در باشگاه صباباتری قم با این باشگاه همکاری می‌کرد و همین ارتباط، شایعاتی را در مورد فعالیت او در باشگاه استقلال نیز ظهور خواهد کرد.

با این حال افشین عبداللهیان فصل گذشته لیگ برتر را در باشگاه های فولاد و سپس شمس آذر قزوین سپری کرد، شایعاتی مبنی بر حضور او در باشگاه استقلال برای فصل جدید لیگ برتر، اما با گذشت زمان مشخص شد که اینطور نیست. فراتر از یک شایعه و دور از واقعیت است.

مجله اخبار فوتبال داخلی