مجمع استقلال باید به خواسته استراماچونی پاسخ دهد

مدیرعامل سابق استقلال مدعی است که وزارت ورزش و وزیر نیز در مجمع این باشگاه هستند و باید پاسخگو و حل مسئله استراماچونی باشند.

مجمع استقلال باید به خواسته استراماچونی پاسخ دهد

* نقش وزارت ورزش که در ماجرای کالدرون به پرسپولیس کمک می کرد در ماجرای استقلال و استراماچونی چیست؟
وزارت ورزش و شخص وزیر هم در همین مجمع باشگاه هستند و مجمعی که وزرای اقتصاد و دادگستری هم در آن حضور دارند باید مرجع پاسخگویی و حل مشکل باشد تا استقلال از این وضعیت خارج شود. وضعیت. . همچنین در این صورت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باید این مشکلات را حتی برای گلایه ها به مجمع باشگاه برسانند و به آنها اطلاع دهند و وظیفه ای است که برای مجمع انجام دهند. به صحنه بیایند و این مبلغی که برای ورزش ما مهم است می تواند تامین شود اعضای هیات مدیره باید خیلی سریع درخواست مجمع فوق العاده کنند چرا که نهاد خصوصی و مجمع قانونا مجاز به پرداخت این مبلغ هستند.

* شرایط مالی باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات کادرفنی و بازیکنان چیست؟
متأسفانه همه می دانیم که فوتبال حرفه ای و باشگاه داری ما مریض است و از امکانات فوتبال حرفه ای دنیا عقب هستیم که هم شغل ایجاد می کند و هم باعث خوشحالی فوتبالیست ها می شود و هم در حال کپی برداری و سوء استفاده ناقص از فوتبال دنیا و این اساسی هستیم. باید مشکل حل شود و فوتبال ما به خودکفایی برسد و از دست فوتبالیست ها کسب درآمد کند و این بیماری با تصویب طرح جهانی باشگاه داری در مجلس که حدود 12 سال است معطل مانده و باید برطرف شود و درمان شود. در مجلس پاسخ داد.این بیماری سرطانی در مدیریت ما فوتبال مربوط به همه باشگاه ها از جمله تیم های دولتی یا خصوصی است که از اعتبارات خود استفاده می کنند و البته باید بگویم که برخی استان ها محروم هستند و امکاناتی ندارند و عدالت در فوتبال رعایت نمی شود. ، و برخی از استان های ای نه موهبت های الهی مانند معادن و صنایع. آنها ممتاز هستند و به همین دلیل چندین باشگاه بزرگ دارند و برخی استان ها که جمعیت و استعداد بیشتری دارند به دلیل کمبود امکانات محروم هستند و عدالت رعایت نمی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1897751
آوریل 07, 1402 در 06:10 ب.ظ
نمایش 3K |

0نقطه نظر

اولیایی: فوتبال حرفه ای ما و مالکیت باشگاه های ما بیمار است

کاظم اولیایی که فصل گذشته با حضور در کمیسیون مجوزهای حرفه ای برای بحث حذف شمال آفریقا از آسیا خبرساز شد، در گفتگو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” تاکید می کند که مجمع باشگاه استقلال باید به مشکل پرونده استراماچونی پاسخ دهد. .

به گزارش “ورزه سه”، باشگاه استقلال این روزها درگیر پرونده آندره آ استراماچونی است. سرمربی ایتالیایی که در لیگ نوزدهم به این تیم پیوست اما دوران حضورش در آبی پوشان بسیار کوتاه بود. او قبل از پایان نیم فصل به دلیل عدم دریافت دستمزد برای همیشه ایران را ترک کرد و حالا استقلال باید نزدیک به 100 میلیارد تومان بپردازد تا پنجره نقل و انتقالات بسته نشود و آسیا حذف نشود.

مصاحبه را در زیر بخوانید:

* مقصر اصلی پرونده استراماچونی را چه کسی می دانید؟
تصمیم گیری در باشگاه های استقلال و پرسپولیس مانند سایر شرکت ها و باشگاه های دنیا بر عهده مجمع بوده و نقش مالک را نیز ایفا می کند و سازمان خصوصی سازی در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال را کنترل می کند و 3 وزیر در کمیته نقل و انتقالات حضور دارند و مجمعی که مدیران باشگاه را تعیین کرده است باید مسئول اعمال و رفتار آنها باشد. در حال حاضر توپ مسئولیت و پاسخگویی در صحن مجلس است و وزرای اقتصاد، دادگستری و ورزش که در آن عضویت دارند، باید هر چه سریعتر جلسه فوق العاده ای برگزار کنند. تمام جامعه فوتبال از بدهی استقلال به استراماچونی مطلع هستند و اعطای مجوز حرفه ای منوط به پرداخت این مبلغ است و این امر بر اساس مقررات فیفا برای 207 کشور عضو است و قابل تغییر یا تغییر نیست و باید اجرا شود. .
در اساسنامه ای که به باشگاه ها ابلاغ شده است به صراحت آمده است که پرونده بدهی که در آن تصمیمات دادگاه گرفته شده مشخص می شود و باشگاه اسناد پرداخت و تسویه حساب را بارگذاری می کند و اکنون مجمع باید فکری برای حل مشکلات کند. مشکل و اعمال نفوذ و مذاکره با کنفدراسیون آسیا راه حل مشکل نیست و تاثیری ندارد.

* نظرت در مورد خواسته های استراماچونی که این روزها به دغدغه اصلی هواداران استقلال تبدیل شده چیست؟
ابتدا باید بگویم که این قضیه علاوه بر نگرانی هواداران استقلال، دست اندرکاران فوتبال کشور را نیز نگران کرده است، چرا که استقلال و پرسپولیس دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ما هستند و استقلال که فصل گذشته قهرمان شد. و این تیم حق حضور در آسیا را دارد، برای کسب افتخار است و نباید فراموش کرد که استقلال پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا است و همه باید نگران باشیم و کمک کنیم تا مشکل حل شود و از این مزیت استفاده کنیم و امیدواریم این مشکل در نهایت حل خواهد شد