مجیدی و عزیزی به یاد المپیک بارسلونا (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیمی که زیر نظر فریدون عسگرزاده و سپس حسن حبیبی تلاش کرد تا به المپیک بارسلونا برسد، یکی از تیم های آینده دار تاریخ ایران اسلامی پس از انقلاب بود، اما این تیم نیز با چنین تیم هایی روبرو شد. مشکلات به عنوان بازیکنان سرباز در نهایت با 12 امتیاز صعود نکرد و این قطری ها بودند که با 13 امتیاز به تیم اول راه یافتند.
یحیی گل محمدی، بهزاد داداش زاده، شاهرودی، افشین پیروانی، میرشاد ماجدی و خداداد عزیزی از ستارگان این تیم بودند که باعث شدند علی دایی نظر مثبت حسن حبیبی را برای حضور در اردوی تیم جلب نکند و از سرمربیگری اخراج شود. فهرست .
امروز پس از سی سال و مدت ها از آن سال ها خداداد عزیزی و میرشاد ماجدی که زوج آتشین تیم امید ایران در راه المپیک 1990 بارسلونا بودند در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار باعث شد. تا با هم به یاد دورانی که خط حمله تیم امید ایران در حضور ستارگان پرتعداد به این دو بازیکن سپرده شد عکسی بگیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال و فرشاد ماجدی تصویری از روزهای حضور در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی در آستانه بازی با لبنان را به تصویر کشیده اند.


سرویس خبر شماره: 1817094 |
08 فروردين 1401 ساعت 21:20 |
1,996 امتیاز خبر|

0نظرات