مجیدی و یک کنفرانس مطبوعاتی کلیدی

اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد تا کمتر از 24 ساعت دیگر به این سوالات پاسخ داده می شود و موضع مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر مشخص می شود، مگر اینکه سرمربی جوان استقلال تصمیم به سکوت بگیرد!



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی استقلال هنوز واکنش رسمی به موضوع جدایی دو مدافع کلیدی از تیمش نشان نداده است و همه منتظر پایان سکوت او هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرهاد مجیدی که در دوران حضورش در میادین تمرینی قبل از شروع لیگ بیست و یکم، همکاری با مدیران عاملی چون امیرحسین فتحی، احمد سعادتمند و احمد مددی را در تیم استقلال تجربه کرد و بعد از آن. مدت کوتاهی روابط دو طرف متشنج و نامشخص بود و اکنون در موقعیت جدیدی قرار گرفته است.

سرمربی استقلال پس از حضور در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی، در نشست بعدی دیدار و همچنین قبل و بعد از دیدار با نساجی غایب بود و دستیار خود را نزد خبرنگاران فرستاد تا سکوت کنند و قصد جدایی داشته باشند. هیچ واکنشی ندارد

بدون شک هواداران استقلال و البته رسانه ها منتظر موضع مجیدی درباره جدایی مرادمند و یزدانی هستند، چه او اولین انگیزه منفی همکاری خود با آجورلو را در ژست علیه مدیریت ارسال کند و چه موضع گیری در مورد خرابکاری داشته باشد. با حمایت از زحمات مدیران .

استقلال یکشنبه 15 اسفند در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف گل گهر سیرجان می رود و سرمربی استقلال قرار است در نشست خبری پیش از بازی حساس و پرحاشیه روز شنبه شرکت کند. باید دید فرهاد مجیدی به سکوت خود پایان می دهد یا حضور صالح مصطفوی سپری برای حفظ روزه سکوت مجیدی خواهد بود.

مجیدی که از ابتدای فصل رابطه بسیار خوبی با مصطفی آجورلو داشت و آجورلو هم سعی داشت تمام نیازهای سرمربی خود را تامین کند و همیشه از فرهاد مجیدی حمایت می کرد، حالا با جدایی دو مدافع کلیدی خود روزه گرفته و تلاش کرده است. تا زمانی که حواشی به پایان نرسیده و وضعیت کنونی به طور دقیق مشخص نشود، در سکوت به پایان نرسد.


سرویس خبر شماره: 1813634 |
13 مارس 1400 ساعت 16:15 |
11,017 |

4نظرات

ممکن است صالح به کنفرانس بیاید