محبوبیت لئو؛ وقتی حریف هم طرفدار مسی است


سرویس خبر شماره: 1845090
02 اردیبهشت 1401 @ 11:47 ق.ظ |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

لیونل مسی ستاره آرژانتینی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و به نظر می رسد بازیکنان هندوراس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

محبوبیت لئو؛  وقتی حریف هم طرفدار مسی است

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف هندوراس رفت و با نتیجه 3 بر صفر مقابل این تیم پیروز شد.
مسی که از ابتدای فصل به اوج خود در پاری سن ژرمن بازگشته و در آنجا عملکرد خوبی داشته است، دیشب ستاره بازی بود و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.
او توانست پایه و اساس گل اول این تیم شود که توسط لائوتارو مارتینز به ثمر رسید و پس از آن دو گل دیگر از روی نقطه پنالتی و یک گل دیگر در جریان بازی برای تیمش به ثمر رساند تا به هواداران این تیم امیدوار کننده را به ارمغان بیاورد. در آستانه جام جهانی 2022 قطر انجام شد
این دیدار و همچنین دیدار مقابل جامائیکا که روز سه شنبه برگزار می شود، آخرین دیدار شاگردان لیونل اسکالونی قبل از جام جهانی 2022 قطر است.
یکی از نکات جالب این بازی این بود که بازیکنان هندوراس پس از پایان بازی به دیدار مسی رفتند و از صمیم قلب به او ابراز علاقه کردند و از این بازیکن خواستند با آنها عکس بگیرد. حتی برخی از مربیان و کادر فنی هندوراس در میان افرادی دیده می شدند که قصد داشتند با فوق ستاره حریف عکس بگیرند.


این قضیه حتی به سکوها هم کشیده شده و عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد یکی از هواداران هندوراسی پیراهن این بازیکن را زیر پیراهن تیم ملی روی سکو پوشیده است.


علاقه هواداران فوتبال به مسی در این سال ها بر هیچکس پوشیده نبوده و به نظر می رسد این حس روز به روز بیشتر می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی