محبوب ترین عکس امروز رسانه های عربی

نکته قابل توجه در مورد ایگالو مهاجم جدید لیگ حرفه ای عربستان این است که او در نقل و انتقالات زمستانی آبی پوش بود و با گل هایی که در چند بازی اخیر به ثمر رساند، توانست جای خود را در دل هواداران این تیم باز کند. این مهاجم 32 ساله نیم فصل اول لیگ حرفه ای عربستان را با الشباب سپری کرد و 12 گل برای این تیم به ثمر رساند. او در نیم فصل دوم نیز 4 بار برای الهلال گلزنی کرد و در حال حاضر با 16 گل بهترین گلزن لیگ حرفه ای عربستان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهم ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان دیداری به نام ال کلاسیکو بود که بین دو تیم سرشناس برگزار شد. تیم های الهلال ریاض و الاتحاد جده دو تیمی بودند که مقابل هم قرار گرفتند و حساس ترین بازی هفته را انجام دادند، دیداری که با نتیجه 2-1 به سود آبی پوشان به پایان رسید.

در تصویر منتشر شده، ایگالو در کنار آندره کاریو، ستاره پروی الهلال، جشن گل می گیرد. عکسی که امروز بارها در رسانه های عربی منتشر شد به نوعی تصویر اصلی اخبار و گزارش های مربوط به مسابقه کلاسیک عربستان بود. دو بازیکنی که در کنار یکی دو بازیکن دیگر از ستاره های این بازی بودند.

با توجه به نتیجه بازی و نتیجه، طبیعی بود که رسانه های مختلف عرب زبان که این دیدار را پوشش می دادند، تصاویری از این دیدار را امروز منتشر کنند. در این بین پربیننده ترین تصویر، عکسی بود که از شادی گل دوم الهلالیه منتشر شد که در دقیقه 68 بازی از پاس سالم الدوساری توسط آئودیون ایگالو، مهاجم نیجریه ای الجزایری به ثمر رسید.


سرویس خبر شماره: 1814538 |
18 اسفند 1400 ساعت 20:33 |
27,394 امتیاز خبر|

0نظرات

یک نیجریه ای و یک پرویی؛

شادی گل دو بازیکن خارجی الهلال پس از باز شدن درب الاتحاد پرمخاطب ترین تصویری بود که امروز در رسانه های عربی منتشر شد.

ایگالو که با مبلغی حدود 6 میلیون یورو به تیم الهلالیا اضافه شد، برای اودینزه، گرانادا، واتفورد و غیره بازی کرد و یک فصل برای منچستریونایتد قرضی بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی