محبوب کی روش از لیست خارج شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی با اعلام اسامی بازیکنانی که قرار است از یکشنبه هفته آینده در مینی کمپ شرکت کنند، اسامی بازیکنان غایب لژیونر را اعلام کرد و از حضور نداشتن بازیکنان استقلال و پرسپولیس در این مسابقات خبر داد. لیست اولیه اما در این نام امید ابراهیمی در بین لژیونرهای دعوت شده دیده نمی شود.


سرویس خبر شماره: 1941468
12 ژوئن 1402 در 00:46
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نام هافبک ایرانی الوکره در لیست تیم ملی دیده نمی شود.

محبوب کی روش از لیست خارج شد

در هفت هفته ابتدایی فصل 2022-2023 لیگ ستارگان قطر، هافبک ایرانی الوکره حضور ثابتی در این تیم داشت و دو گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت، سپس در جام اوریدو بازی کرد اما مصدومیت در اردوی تدارکاتی تیم ملی و بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه باعث شد جام جهانی را از دست بدهد و به شرایط سخت بازگردد.

1882456
هافبک ایرانی الوکره در پایان لیگ ستارگان قطر در هفته هجدهم در ترکیب اصلی قرار گرفت و برای کسب سهمیه آسیایی با تیمش در رده چهارم بودن را تجربه کرد اما با وجود شرایط خوب اخیرش. به تیم ملی دعوت نشد و همچنان در لیست امیر قلانوی بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امید ابراهیمی که یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش بود و در جام جهانی 2018 سه بازی انجام داد اما به دلیل مصدومیت نتوانست در قطر 2022 به میدان برود، حالا برای دومین بار در لیست بازیکنان منتخب غایب است.

پس از این مصدومیت، امید ابراهیمی 3 ماه دور از بازی بود اما با بازگشت به زمین و انجام دو بازی مجددا مصدوم شد و از بازی های تیم دور بود.الوکره 50 روز اما برگشت. در پنج هفته گذشته در میدان حضور داشت و اتفاقاً شرایط خوبی هم داشت.