محتمل ترین خریدهای چلسی در این تابستان – Talk Chelsea

تابستان چلسی در راه است و هوادارانی که به گفتگوهای آنلاین توجه می کنند، می توانند مطمئن باشند که اگر حس کنند باد به کدام سمت می وزد، می توانند برای نقل و انتقال پول به دست آورند.

حرکات بزرگ معمولاً انباشته زیادی دارند، اما سر و صدای زیادی در اطراف وجود دارد تا کسانی را که نمی‌دانند به چه کسی اعتماد کنند گیج می‌شود. شانس می تواند به طرز چشمگیری تغییر کند، زیرا اغلب باشگاه های متعددی وجود دارند که اهداف مشابهی را دنبال می کنند.

تیم سازی، امور مالی و ترجیحات مدیر همگی نقش مهمی در این تصمیمات دارند و می توانند باعث تغییرات چشمگیر شوند. ورود انزو مارسکا تاجر مالکیت به عنوان سرمربی جدید چلسی مطمئناً منجر به تغییراتی در ترکیب تیم خواهد شد.

بنابراین بهترین گزینه‌هایی که می‌توانیم شاهد تلاش آبی‌ها برای فرود در این تابستان باشیم، چه کسانی هستند؟ اگر می‌خواهید با پیش‌بینی کسب‌وکار بلوز درآمد کسب کنید، کد جایزه NetBet خود را کجا باید رها کنید؟

یکی از زمینه هایی که ما زیاد شنیده ایم در مورد چلسی که به دنبال پیشرفت است، هدف است. آمدن مارسکا به معنای بازی با توپ در عقب حتی بیشتر از قبل خواهد بود و گزینه های فعلی (جورجه پتروویچ و رابرت سانچز) حداقل با استانداردهای مدرن تیم های بسیار بالا، با توپ راحت نیستند.

از جمله مورد علاقه های ذکر شده، گیورگی ماماردوشویلی از والنسیا است که در حال حاضر با گرجستان در یورو حضور دارد. همانطور که پیش می‌آید، آبی‌ها به عنوان سومین مقصد محتمل‌ترین مقصد تابستانی او در حوالی 9/2 رتبه‌بندی می‌شوند و نیوکاسل از ما در مسابقه جلوتر است.

همچنین آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال که با آمدن دیوید رایا به عنوان پشتیبان کاهش یافت، در این ترکیب حضور دارد. چلسی به عنوان سومین مقصد محتمل او در پایان پنجره، در حدود 14/1، رتبه بندی می شود. مسئله اینجاست که رمزدیل به دلیل عدم توانایی اش در بازی با توپ توسط آرسنال کنار گذاشته شد، بنابراین اگر چلسی به دنبال ارتقاء در آن بخش باشد، دیدن خرید او سخت است.

چلسی همچنین می خواهد در مناطق هجومی پیشرفت کند و روزهای اخیر شایعات در مورد مایکل اولیس شدت گرفته است. ما اکنون شانس داریم که در شروع فصل آینده باشگاه او باشیم، با این که این بازیکن فرانسوی پس از تحولات اخیر تنها 6/1 شانس ماندن در کریستال پالاس را دارد.

در جلو، همه صحبت‌ها در مورد جان دوران، مهاجم استون ویلا است، با شانس ما برای جذب ویکتور اوسیمهن یا ویکتور گیوکرس، که هرکدام در یک زمان مورد علاقه بودند و به ترتیب تنها 3/1 و 10/1 امتیاز دارند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/chelseas-most-likely-signings-of-this-summer-to-come/ منبع: