محتوای جلسه شبانه درباره آینده اینزاگی در اینتر

از آنجایی که تیم اینتر از نتایج ضعیف اخیر در سری آ ناراحت به نظر می رسد، خاویر زانتی حمایت کامل خود را از اینزاگی ابراز کرده است.

محتوای جلسه شبانه درباره آینده اینزاگی در اینتر

خاویر زانتی، نایب رئیس و اسطوره باشگاه اینتر در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اخراج سیمونه اینزاگی در ورزشگاه فعلی وجود دارد؟ وی گفت: سرمربی ما فردی حرفه ای و شخصیت بزرگی است. او بهتر از هرکسی می داند که شرایط فعلی تیم در لیگ خوب نیست. شما نمی توانید 11 بازی را ببازید. با این حال، تیم همچنان قوی است وگرنه سوپرکاپ را نمی بردیم و به نیمه نهایی جام حذفی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود نمی کردیم.

1853629

کاپیتان سابق و سرمربی فعلی اینتر در مورد بازی حساس مقابل بنفیکا گفت: “این یک بازی بسیار حیاتی و مهم است. ما نمی توانیم این بازی را با اتکا به 2-0 در بازی رفت آسان بگیریم. اگر این کار را انجام دهیم، این کار را انجام خواهیم داد. آماده باشید که “ما همه چیز را خواهیم داد. ضمن تشکر از هوادارانمان، به آنها اطمینان می دهم که آنها را ناامید نخواهیم کرد.”

1853630


سرویس خبر شماره: 1921720
29 آوریل 1402 ساعت 08:15
1.9 هزار |

0نقطه نظر

زانتی: سرمربی ما یک شخصیت حرفه ای و بزرگ است

به عنوان یک بازیکن سابق، نه فقط به عنوان نایب رئیس، در این مقطع حساس به اعضای تیم چه گفتید؟ زانتی پاسخ داد: “من تاکید می کردم که باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنیم. می دانم که بچه های تیم احساس مسئولیت می کنند. من لحظات مشابه زیادی را در دوران حرفه ای خود تجربه کرده ام و می دانم که مشکلات پیش می آید. ناگهان و سپس ناپدید می شوند. همچنین بدانید که اولین واکنش در چنین شرایطی باید ذهنی باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

وی درباره محتوای دیدار عصر با سیمونه اینزاگی پس از شکست مقابل مونزا گفت: “من دوست دارم آرام صحبت کنم و هرگز دست از این کار برنمی دارم. سعی کردم حرف های او را گوش کنم و بفهمم. ما متوجه شده ایم که می توانیم از این وضعیت خارج شویم. چنین وضعیتی فقط با حفظ وحدت ما نمی توانیم وحدت خود را از دست بدهیم، نگاه من به این موضوع ذاتا مثبت است و اطمینان کامل دارم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر شنبه شب با نتیجه عجیب 1-0 مغلوب مونزا شد. این تیم هم اکنون با دو امتیاز کمتر از میلان و با 51 امتیاز در رده پنجم سری آ قرار دارد. نراتزوری از 14 مارس تاکنون در سری آ پیروز نشده است. این تیم برای اولین بار در تاریخ سه بازی متوالی را بدون گلزنی به پایان رساند تا هوادارانش دیگر امید زیادی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشند.