محدوده: گلزنی و ایجاد گل وظیفه یک مهاجم است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که نفت مسجد سلیمان در اولین بازی خود در این فصل پیروز شد، پیمان رنجبری با یک گل و یک پاس گل ستاره زمین بود. این بازیکن در گفتگو با خبرنگار ما درباره برد تیمش گفت: با توجه به اینکه اولین بازی بود هیچ کدام از تیم ها همدیگر را نمی شناختند. 15-20 دقیقه اول را صرف شناخت حریف کردیم. خدا را شکر این بازی را بردیم چون سه امتیاز بازی اول خیلی مهم است و باعث افزایش اعتماد به نفس تیم می شود.

مهاجم نفت درباره بازی هفته آینده با هوادار گفت: هوادر تیم خوبی است. این تیم در هفته اول نتیجه بسیار خوبی کسب کرد و آلومینیوم را در اراک شکست داد. امیدوارم در این جلسه تمرکز بالایی داشته باشیم تا بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره MIS نفت در هفته اول لیگ برتر کسب سه امتیاز هفته اول را دلیلی برای افزایش اعتماد به نفس تیمش دانست.


سرویس خبر شماره: 1838228
23 اوت 1401 ساعت 11:45
317

0نقطه نظر

تاثیر گرما در بازی هر دو تیم برابر بود.

ابتدا رنگبری روی ریباند از روی ضربه دغاغله گل اول مسابقه را به ثمر رساند و سپس با یک چرخش و پاس دیدنی به رضا دهقانی توپ را در دهانه دروازه جمع کرد و این بازیکن نفت را به پایگاه دوم رساند. و در نهایت مسجد سلیمانی با نتیجه 3 بر 2 از سد مس کرمان گذشت. مهاجم نفت با اشاره به عملکرد خوب گفت: این وظیفه مهاجم است و باید گل بزند و پاس گل بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که گرما چقدر کار دو تیم را سخت کرده بود، گفت: گرما طبیعی بود و مسجد سلیمان در این فصل از سال همیشه همینطور است. البته این شرایط برای هر دو تیم یکسان بود چون ما هم دو روز قبل از بازی در مسجد سلیمان حاضر شدیم و تمرین کردیم. فکر می کنم مس تیم بسیار خوبی است و می تواند در آینده نتایج درخشانی کسب کند. آنها بازی خوبی مقابل ما داشتند.