محرابی: بازیکنان آلومینیوم عادت به باخت نداشتند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه مراسم معارفه مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید این تیم در جمع خبرنگاران به تشریح شرایط فنی این تیم در هفته های اخیر پرداخت. زیرا می تواند تیم ما، رقبای ما و حتی هواداران را از نظر روحی و روانی تحت تأثیر قرار دهد. بخشی از مصدومیت، بخشی از کرونا و بخشی از فشار آن بازیکنان مصدوم و پزشکی قانونی که باید روی بقیه بازیکنان تیم می افتادند، بازیکنان ما را از نظر بدنی تخلیه کرد.


سرویس خبر شماره: 1815351 |
23 مارس 1400 در 09:06 ب.ظ |
1,897 امتیاز خبر|

1نظرات

نوابغی را که در پایان فصل گذشته به فوتبال ایران تحویل داد را ببینید

محرابی درباره تغییر رسول خطیبی توضیح داد: وضعیت روحی و روانی ما بین کادرفنی و بازیکنان شکاف ایجاد کرده بود و همین مشکل نگرانی هایی را ایجاد کرد که می توانست در درازمدت افت تیم را تحت تاثیر قرار دهد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم جریان و خون جدیدی به تیم اضافه کنیم. تا انشاالله بتوانیم نتایج خود را برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک تغییرات کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه را تشریح کرد.

حمید محرابی در واکنش به افزایش حقوق خود گفت: «از مدیرعامل سابق کمتر می‌گیرم. من تقاضای افزایش قرارداد نکردم اما موضوع در هیئت مدیره مطرح شد و بحث 15 میلیون تومان هم مربوط به اضافه کاری من بود. من هنوز از دوره مدیریت قبلی ام به طلبکارانم و حقوقم از این فصل بدهکار هستم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل آلومینیوم اراک در پاسخ به علت انتخاب مربی جوانی مانند مهدی رحمتی گفت: شاید برخی از افکار و تجربیات مهدی رحمتی برای همه روشن نباشد اما او مهارت خاصی در شناخت بازیکنان و بازی با آنها دارد. ؛ اگر عملکرد او در شهرخودرو را بررسی کنید متوجه می شوید که او چه مدت و با چه شرایطی هدایت تیم را بر عهده گرفت و چه بر سر این تیم آمد و بعد از پایان فصل چه بازیکنان و نوابغی را به فوتبال ایران تحویل داد.

وی افزود: چون تیم و بازیکنان ما به باخت عادت نداشتند، آن شکست ها و تساوی های متوالی باعث شد که این افت را پیدا کنیم؛ مطالعه ما این را نشان داد.