محرومیت آلیسون باعث تعجب هم تیمی های برزیل شد – “نمی دانم چرا” – باشگاه لیورپول

اما ما می دانیم که این یک چرخه طولانی است، چیزهای زیادی ممکن است اتفاق بیفتد، شما می توانید مراحل زیادی را در این دوره تجربه کنید.

به هر حال، او بهترین و ثابت ترین بازیکن لیورپول در این فصل بوده است – بدون او، آمار نشان می دهد که آنها 10 گل بیشتر در لیگ برتر دریافت می کردند.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/alisson-exclusion-left-brazil-team-mates-surprised-i-do-not-know-why/ منبع:

او به خبرنگاران گفت: “لحظه اولی که لیست را دیدم شگفت زده شدم، اما این تصمیم مربی است.” گلوبو.

او پاسخ داد: “من فکر می کنم برای این کار خیلی زود است.”

برزیل در حال حاضر توسط رامون منزس، سرمربی موقت هدایت می‌شود، که هدایت یک بازی دوستانه مقابل مراکش را در روز شنبه برعهده خواهد داشت و تیمش متشکل از چهره‌های آشنا و امیدهای جوان است.

برای اولین بار از سال 2021، هیچ بازیکنی از لیورپول در تیم برزیل حضور ندارد، در حالی که ادرسون از تصمیم برای حذف آلیسون “متعجب” شد.

“البته همیشه مهم است که یک چرخه را شروع کنیم، برای من تفاوتی ندارد و امیدوارم به بهترین شکل ممکن شروع کنم.

“شما باید تا جایی که می توانید سخت کار کنید، ثبات را حفظ کنید تا هر چند بار که ممکن است اینجا باشید.”

ادرسون در جایی دیگر در کنفرانس مطبوعاتی خود به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه کارلو آنچلوتی می تواند سرمربی بعدی برزیل شود، پرداخت و به سوالی درباره شانس او ​​به عنوان دروازه بان اول پاسخ داد.

با این حال، آلیسون بخشی از آن تیم بود، با این حال، مدت‌هاست که برای پیراهن شماره 1 کشورش رقابت می‌کرد – اما در این ماه، هیچ‌کدام از او، فیرمینو، فابینیو یا آرتور در این تیم حضور ندارند.

انتظار می‌رود ادرسون دروازه‌بان من سیتی در آخر هفته بازی را آغاز کند و روز سه‌شنبه وظایف کنفرانس مطبوعاتی را برعهده گرفت، زیرا او ابراز “تعجب” کرد که آلیسون به او نپیوست.

«آنها انتخاب هستند. من فکر می کردم او در لیست خواهد بود، اما او نبود، نمی دانم چرا، [maybe] مسئله فرصت برای بازیکنان جوانتر است.

قبل از آن، باید به نوامبر 2015 برگردید، زمانی که هیچ یک از فیلیپه کوتینیو، روبرتو فیرمینو یا لوکاس لیوا برای مسابقات مقدماتی جام جهانی دعوت نشدند.

دوحه، قطر - دوشنبه، 28 نوامبر 2022: آلیسون بکر دروازه بان برزیل در جریان بازی جام جهانی فوتبال 2022 قطر از گروه G بین برزیل و سوئیس در استادیوم 974. (تصویر دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

اما ما باید تلاش کنیم، تمام تلاش خود را انجام دهیم، هر روز یک بازیکن خوب جدید وجود دارد که می تواند این مسئولیت را نیز بر عهده بگیرد.

برخلاف فابینیو از فرم خارج شده و تنها فیرمینو که اخیراً مناسب است، به نظر می رسد هیچ توضیح واقعی برای کنار گذاشته شدن آلیسون از ترکیب منزس وجود ندارد.

آخرین باری که یک تیم برزیل بدون بازیکن لیورپول حضور داشت، در سپتامبر 2021 بود، زمانی که محدودیت های سفر کووید مانع از فراخوانی از آنفیلد شد.