محرومیت از نیمکت نشینی: جریمه سفر جنجالی ستاره بایرن

جولیان ناگلسمن در بازگشت از پاریس با استقبال دوستانه گنابری مواجه نشد. او در صحبت های پیش از بازی خود با فرانکفورت واکنش متفاوتی به رفتار ستاره تیمش نشان داد.

صالح حمیدزیچ، سرمربی بایرن مونیخ به مناسبت سفر گنابری به پاریس به عنوان تعطیلی بازیکنان برای آماده شدن برای بازی بعدی اشاره کرد.

1795613

به این ترتیب، بایرن مونیخ این بازیکن 27 ساله و نویسنده 21 گل در فصل 23-2022 را در ترکیب اصلی بازی شنبه مقابل آینتراخت فرانکفورت نخواهد داشت. تیم ناگلزمن که صدرنشین بوندسلیگا است، در حال حاضر تنها سه امتیاز کمتر از یونیون برلین در رده دوم جدول قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، حضور سرژ گنابری در هفته مد پاریس در فاصله کوتاه دو دیدار بایرن مونیخ با لایپزیگ و کلن با انتقادات زیادی همراه بود. حسن صالح حمیدزیچ یکی از منتقدان سرسخت اقدام ستاره بایرن بود که به او به عنوان یک آماتور نگاه کرد و تاکید کرد که این دقیقاً همان چیزی است که او نمی‌خواست در تیم ببیند. حالا در ادامه واکنش ها به این موضوع، سرمربی بایرن از مجازات گنابری خبر داده است.


سرویس خبر شماره: 1867115
07 فوریه 1401 در 10:15 ب.ظ
10.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ناگل زمان در مورد تعویض ستاره عصبانی تیمش افزود: ما بازیکنی مانند کینگزلی کومان را روی نیمکت داریم که در تمرینات بسیار خوب عمل کرده و فردا در ترکیب اصلی خواهد بود.

سرمربی بایرن مونیخ تایید کرد که سرژ گنابری برای بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت نیمکت نشین خواهد بود.

محرومیت از نیمکت نشینی: جریمه سفر جنجالی ستاره بایرن

سرمربی بایرن که پیش از این به دلیل رفتار غیرحرفه ای (شکستگی پا در حین اسکی) تا پایان فصل نویر را از دست داده بود، گفت: او (گنابری) می تواند در اوقات فراغت هر کاری دلش بخواهد انجام دهد، اما به همین دلیل می خواهد بنشیند. پایین برای یک بازی