محرومیت جدید یوونتوس و هوادارانش!

پلیس فرانسه بلافاصله پس از بازی اعلام کرد که چندین هوادار یوونتوس را دستگیر کرده که بسیاری از آنها آزاد شده اند اما چهار نفر از آنها در بازداشت به سر می برند. امروز دادگاه کیفری پاریس دو تن از این هواداران یوونتوس را به محرومیت از ورزشگاه و پرداخت جریمه محکوم کرد.

دو هوادار یوونتوس به دلیل رفتارشان در جریان بازی این تیم مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا توسط دادگاه پاریس محکوم شدند.

پس از بازی سپتامبر این تیم مقابل پاری سن ژرمن در پاریس، یوونتوس رفتار گروهی از هواداران خود در آن شهر را محکوم کرد و اعلام کرد که تحقیقات خود را انجام خواهند داد. یوونتوس اخیرا در سری آ ایتالیا به دلیل فساد مالی 15 امتیاز جریمه شده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

دیدار پاری سن ژرمن و یوونتوس که در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا توسط پاری سن ژرمن در ماه سپتامبر برگزار شد، خبرساز شد.

یکی از این دو هوادار ایتالیایی به دلیل اجرای سلام نازی ها و دیگری به دلیل تقلید از حرکات میمونی که به بازیکنان سیاهپوست پاری سن ژرمن زده شده بود محکوم شد.

دادگاه کیفری پاریس اعلام کرد که یک هوادار ایتالیایی که سرور رستوران است به مدت دو سال از حضور در ورزشگاه ها محروم شده و باید 4000 یورو جریمه بپردازد. جرم این هوادار اجرای سلام نازی اعلام شد. او به اتهام تحریک به جنایت علیه بشریت که توسط قوانین فرانسه جرم شناخته شده است، مجرم شناخته شد.

یکی دیگر از هواداران 19 ساله ایتالیایی به دلیل توهین نژادپرستانه به بازیکنان سیاه پوست پاری سن ژرمن به پرداخت 1500 یورو جریمه شد.