محسن زاده: ما باید جانمان را برای این مردم بگذاریم

علی محسن زاده ستاره دیدار نفت و ذوب آهن بود و موفق شد از دروازه تیمش محافظت کند.


سرویس خبر شماره: 1818510 |
18 فروردين 1401 ساعت 13:24 |
1 نتیجه |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی محسن زاده در دیدار نفت و ذوب آهن بهترین بازیکن زمین بود و از موقعیت های زیادی از حریف استفاده کرد و نگذاشت دروازه تیمشان باز شود. وی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: ما هم برای این بازی قسم خوردیم که واقعا سه امتیاز را بگیریم و هدیه خوبی به مردم مسجدسلیمان بدهیم، خدا را شکر با بازی خوب بچه ها این اتفاق افتاد و توانستیم. سه امتیاز شیرین را در این لحظه حساس به دست آورید و دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنید.
وی در ادامه در مورد عملکرد خوب و کلین شیت در این بازی گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم چند موقعیت از بازیکنان ذوب آهن گرفتم و بچه ها همه عالی بودند و روز خوبی برای من بود و من بودم. قادر به زدن دو، سه توپ خوب.
گلر نفت درباره تعداد کلین شیت هایی که در این فصل به دست آورده است، گفت: از بازی هایی که انجام داده ام، کلین شیت خوبی داشته ام. من در 16 بازی 8 کلین شیت داشتم.
وی درباره ساختار دفاعی و عملکرد خوب تیمشان گفت: در نیم فصل دوم چند بازیکن دیگر اضافه شدند و تیم تقویت شد و وضعیت نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شد.
محسن زاده در پایان درباره شانس بقای نفت در لیگ افزود: برای مردم مسجدسلیمان باید تمام تلاشمان را کنیم و تیم را حفظ کنیم و قطعا این اتفاق خواهد افتاد. انشاالله که فصل به پایان برسد با مردم مسجدسلیمان جشن بقا خواهیم گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی