محمدحسین مرادمند نمی تواند از استقلال جدا شود / اختصاصی خبروزی



در حالی که محمدحسین مرادمند به فکر انتقال به یکی از دو تیم فولاد یا پرسپولیس است، باشگاه استقلال تایید می کند که نمی تواند از جمع آبی پوشان جدا شود!

به گزارش خبروشی، مدیران استقلال مدعی هستند فردای پایان لیگ برتر بیست و سوم به محمدحسین مرادمند تذکر داده و به او گفته اند که طبق قانون نقل و انتقالات فوتبال ایران، او بازیکن استقلالی است و استقلال می خواهد 30 درصد به او اضافه کند. قرارداد او را حفظ خواهد کرد.

مدیران استقلال مدعی هستند این ابلاغیه تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند است و او نمی تواند به تیم دیگری برود!

یکی از لیدرهای استقلال به خبرروزشی گفت:

محمدحسین مرادمند بازیکن ما است، او یک فصل با استقلال قرارداد داشت و طبق قانون سازمان لیگ که می گوید هر باشگاهی می تواند با افزایش 25 درصدی دستمزد بازیکنش قراردادش را تمدید کند، ما دادیم. او متوجه شده و حتی 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را اعلام کرده است. طبق قانون او باید در استقلال بماند و اگر قصد جدایی دارد باید موافقت باشگاه را بگیرد.

گفته می شود محمدحسین مرادمند در گفتگو با سران باشگاه استقلال تاکید کرد که تبدیل قرارداد 15 میلیارد تومانی او به 20 میلیارد تومانی چیزی نیست که او را راضی به ماندن در استقلال کند و حتی اگر می ماند، دلش با استقلال نیست و به همین دلیل از استقلال انتظار دارد او را دنبال کند. با استفاده از قانون سازمان لیگ قراردادش را تمدید نکنید!

باید دید مرادمند می تواند باشگاه را راضی به جدایی کند یا طبق مقررات سازمان لیگ آن را حفظ می کند.

درباره مرادمند گفته می شود او مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال خوزستان قرار گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال