محمدی: بازی با استقلال را دزدیدند!

محمدی در پاسخ به اینکه هنگام خروج از زمین، پرسید پادگانی است، پاسخ داد: چون کمک داور گفت من سرهنگ نیروی انتظامی هستم. ارتباط چیست؟ اینجا زمین فوتبال است نه پادگان. آنها بازی را از ما دزدیدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هادی محمدی که در دقیقه 109 با خطای پنالتی روی پای مهدی قیدی منجر به گل اول استقلال شد و قبل از گل دوم آبی ها به دلیل حمله به کمک داور دوم کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. در پایان این مسابقه او با داوری مخالف بود.

محمدی در جمع خبرنگاران گفت: من صحنه های قضاوت را 20 بار دیده ام. داور پنالتی را می گیرد و سپس برای جبران آن را تکرار می کند. من چندین بار صحنه ها را دیدم و معتقدم پای محمدرضا اخباری هنگام پنالتی روی خط بود و در اولین صحنه پنالتی هیچ تماسی با مهدی قیدی نداشتم. من قیدی را به جایی نزدم و اصلاً خارج از منطقه این اتفاق افتاد.

مدافع تراکتور به نحوه قضاوت مستقل بازی توسط کمک داور به شدت اعتراض دارد.

محمدی: بازی با استقلال را دزدیدند!

او ادامه داد: در آن زمان به کمک داور گفتم که با قائدی ملاقاتی نداشته ام که گفت من او را دیده ام. وقتی گفتم چرا؟ آن چه بود ؟ میگه دیدم گفتم آقا کمک بازی رو خراب نکن گفت با من اینطوری حرف نزن من سرهنگ پلیسم. چه مفهومی داره؟ خوب باشی

مدافع تراکتورسازی گفت که در جریان تکرار پنالتی دوم استقلال دست به کمک داور زده است. فقط گفتیم چی شد تکرار کردی؟ من برگشتم و به داور هم همین را گفتم، اما تا VAR بیاید همین اتفاقات می افتد و آقایان دستشان باز است! بازی ای که مقابل استقلال بردیم را ارائه کردند.


سرویس خبر شماره: 1864385
22 ژانویه 1401 @ 19:10
16.1 هزار |

13نقطه نظر

من تمام صحنه ها را 20 بار دیدم.