محمدی برای سخت ترین رقابت تیم ملی آماده است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1853705
24 نوامبر 1401 در 06:26 ب.ظ
10 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

میلاد محمدی در آخرین دوره سه سال پیاپی در لیگ برتر روسیه و میزبان جام جهانی بازی کرد و با پیوستن به اخمت گروزنی به فهرست نهایی تیم ملی راه یافت اما اکنون در 29 سالگی با تجربه بیشتر و بازی در جنت بلژیک و A. UN. آتن سعی کرد شرایط بهتری برای خود ایجاد کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور مستمر و متوالی تیم ملی ایران در دیدارهای تدارکاتی قبل از جام جهانی 2018 مقابل تیم هایی مانند تونس، ترکیه و لیتوانی شرایطی را ایجاد کرده بود که میلاد محمدی باید توسط کارلوس کی روش اول می شد. انتخاب سمت چپ در این رقابت ها در خط دفاعی اما در دو بازی روسیه به عنوان بازیکن تعویضی استفاده شد و اکنون در شرایطی مشابه دوره قبل قرار دارد.

مدافع چپ تیم ملی و باشگاه A.UN. او دو رقیب جدی برای پیوستن به تیم ایران دارد.

محمدی برای سخت ترین رقابت تیم ملی آماده است (تصویر)

محمدی که در جام جهانی 2018 دو بار مقابل اسپانیا و پرتغال به عنوان یار تعویضی به میدان رفت، حالا کار سخت تری نسبت به دوره قبل در قطر برای رسیدن به لیست تیم ملی دارد و احسان حاج صفی و سید ابوالفضل جلالی هر دو سخت و آماده هستند. رقبا به خصوص که یکی از حریفان او کاپیتان تیم ملی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این مدافع چپ در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفت و امروز دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کی روش تمرین کرد. گمانه زنی های زیادی در مورد حضور او در لیست وجود داشت اما سرمربی تیم ملی ایران او را به اردو فراخواند تا این بازیکن با همراهی احسان حاج صفی از آتن به دوحه سفر کند.