محمد صلاح: اینطوری برنده توپ طلا خواهم شد


سرویس خبر شماره: 1822988 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 20:02 |
1,810 |

5نظرات

من باید با لیورپول جام را ببرم.

محمد صلاح ستاره لیورپول پیروزی را راهی برای رسیدن به توپ طلا می داند.

محمد صلاح گفت: آخرین باری که در رقابت برای توپ طلا شکست خوردم، چون 40 گل زدم و البته جامی هم نبردیم، این بار تعداد گل هایم واقعا زیاد است و البته داریم. اگر دو جام بعدی را بردند، مسابقه برای توپ طلا در سال 2022 واقعاً هیجان انگیز خواهد بود. در این بین، ما باید روی هدف اصلی، یعنی بردن جام برای لیورپول تمرکز کنیم، سپس بقیه چیزها اتفاق می افتد.

لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در 28 می به مصاف رئال مادرید می رود و در شکار قهرمانی لیگ برتر تنها یک امتیاز از منچسترسیتی فاصله دارد. محمد صلاح نیز در این فصل در 46 بازی 30 گل به ثمر رسانده است و می داند که اگر می خواهد در کنار کریم بنزما مدعی اصلی کسب توپ طلا باشد، باید در ادامه فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی شود.

این بهترین فصل من در لیورپول است. آمار گلزنی و پاس گل من بالاست و نرخ اشتغال زایی من بالاترین میزان در لیگ برتر است. وقتی لیورپول شکست می خورد یا من سرنوشت بازی را تعیین نمی کنم احساس خوبی ندارم، اما وقتی تیم برنده می شود و من گل نمی زنم، باز هم خیلی خوشحالم. من فقط سعی می کنم با پیدا کردن چیزهای کوچک به خودم انگیزه بدهم. سعی می کنم یک رکورد معمولی کوچک را هدفم بگذارم و ذهنم را مشغول کنم. سعی می کنم از قبل رکوردها را بشکنم و به همین دلیل همیشه تشنه موفقیت های جدید هستم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی