محمد عمری به پست اصلی خود باز خواهد گشت

عیسی آل کثیر یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای حضور در خط حمله پرسپولیس است و در کنار آل کثیر، گل محمدی می تواند بار دیگر روی شیخ دیاباته حساب باز کند. دیاباته پس از گذراندن یک دوره نسبتا طولانی مصدومیت توانست فرم ایده آل خود را به دست آورد و در دیدار دوستانه دیروز مقابل پیکان دقایقی را به نمایش گذاشت تا آمادگی خود را نشان دهد. الکثیر و دیاباته در رویارویی با صنعت نفت آبادان روزهای درخشانی را در کنار یکدیگر سپری کردند و گل محمدی امیدوار است در صورت استفاده از این زوج در رفسنجان باز هم در ترکیب پرسپولیس بدرخشند.

آیا عبدی معادلات را تغییر می دهد؟

مهدی عبدی در شرایطی شانس حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را دارد که در صورت اضافه شدن به ترکیب، بازیکنی در ترکیب اصلی عیسی آل کثیر و شیخ دیابه قرار می گیرد که احتمال بیشتری به نظر می رسد. برای استفاده از الکتیر. احتمالاً یحیی گل محمدی در بازی با مس رفسنجان از زوج عبدی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس استفاده خواهد کرد و دیاباته به عنوان بازیکن تعویضی به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرمربی پرسپولیس در دیدارهای قبلی نیز از محمد عمری به عنوان مهاجم استفاده کرده بود اما به نظر می رسد برای رویارویی با مس رفسنجان، تعداد مهاجمانی که در اختیار گل محمدی است، عمری را وادار کند تا به پست تخصصی خود بازگردد و به عنوان بازیکن به کار خود ادامه دهد. وینگر سرخپوشان پایتخت. مهدی عبدی یکی از گزینه های احتمالی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار مس رفسنجان است.

شاگردان ربیعی در کنار سپاهان کمترین باخت را در لیگ بیست و دوم متحمل شدند اما یکی از 2 باخت نارنجی پوشان در لیگ بیست و دوم در بازی رفت مقابل پرسپولیس بود و همین مشکل باعث می شود سرخپوشان پایتخت امیدوار باشند. در رفسنجان موفق باشید. دغدغه اصلی یحیی گل محمدی برای رویارویی با مس رفسنجان، نحوه سازماندهی ترکیب هجومی تیمش است و سرمربی پرسپولیس در تلاش است تا به ترکیبی ایده آل در خط حمله دست یابد.

دوباره به زوج آل کثیر دیابات اعتماد کرد؟

یحیی گل محمدی به دلیل محرومیت برای دیدار با مس رفسنجان از لئاندرو پریرا خارج است و در غیاب پریرا، سرمربی پرسپولیس به دنبال ایجاد زوج جدید در خط حمله سرخپوشان پایتخت است. مهاجم برزیلی در 3 بازی اخیر همیشه در ترکیب پرسپولیس حضور داشت اما حالا در رویارویی با سپاهان کارت قرمز گرفت که باعث شد پریرا در دیدار حساس مقابل مس رفسنجان شانس بازی را از دست بدهد.

عبدی روز گذشته به عنوان کاپیتان تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل پیکان از تهران به میدان رفت و موفق شد برای تیمش گلزنی کند تا با یک گل اعتماد یحیی گل محمدی را برآورده کند. مهاجم باتجربه پایتخت پس از درخشش مقابل پیکان به دنبال اوست تا بتواند به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردد و با دیدن فرم بدنی فوق العاده مهدی عبدی دور از ذهن نیست که این مهاجم بتواند محبوب شود. چهره یحیی گل محمدی دوباره و در ترکیب اصلی شیرهای سرخ او در پایتخت قرار می گیرد.

بازیکن جوان و محبوب پرسپولیس به کار اصلی خود باز می گردد/ قرمزها منتظر بازگشت مهاجمی هستند که دوست ندارد روی نیمکت بنشیند.

پرسپولیس در اولین دیدار خود در سال 1402 روز جمعه 20 فروردین در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در تیم مس رفسنجان به مصاف شاگردان محمد ربیعی می رود. سرخ‌پوشان پایتخت که قبل از تعطیلات فیفادی در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان شکست خوردند، جز پیروزی در رفسنجان مقابل مس، راهی برای بقای کورس قهرمانی دارند و امیدوارند به بالای جدول بازگردند.